بانکبانک و بیمه

پیام دکتر بهزاد شیری مدیر عامل پست بانک ایران به مناسبت ۲۷ اردیبهشت ‌ماه روز ملی ارتباطات و روابط عمومی

دکتر بهزاد شیری مدیر عامل پست بانک ایران با صدور پیامی، ۲۷ اردیبهشت ‌ماه “روز ملی ارتباطات و روابط عمومی” را به تمامی تلاشگران عرصه های سخت افزاری و نرم افزاری این حوزه، استاتید دانشگاه، دانشجویان، خبرنگاران، اصحاب رسانه، مشتریان و ذینفعان بانک و خانواده بزرگ پست‌ بانک‌ ایران تبریک عرض نمود.

متن پیام دکتر شیری به این شرح است:
   نقش و تأثیر ارتباطات و اطلاعات در جهان امروز به عنوان یکی از مؤلفه‌های اساسی برنامه‌های توسعه‌ای کشورها برای نیل به پیشرفت و تعالی هر جامعه از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. امروزه بهره‌مندی از فناوری‌های‌ نوین ارتباطی پیش‌شرط دستیابی به رفاه اقتصادی، افزایش مناسبات و مبادلات فرهنگی، کمک به پیشبرد سیاست‌های ملی و فرا ملی، برقراری صلح جهانی، زیست اجتماعی و فرهنگی در جهان کنونی است.
یقین دارم جوامعی که در راستای پیشرفت و آبادانی سعی در ایجاد و تقویت ارتباط هر چه مؤثرتر با سایر کشورها را دارند، چشم‌انداز موفقیت‌های کلان خویش را در پیوند با تعاملات گسترده‌ بین‌المللی، جستجو می‌کنند. مقوله ارتباطات و فناوری اطلاعات در ابعاد زیر ساختی و نرم افزاری صنعت بانکداری را متحول ساخته و پست بانک ایران نیز با الهام از این پدیده عصر حاضر، هدف استراتژیک «بانکداری دیجیتال» را سرلوحه برنامه راهبردی خود قرار داده است.
از اینرو فرا رسیدن ۲۷ اردیبهشت ‌ماه “روز ملی ارتباطات و روابط عمومی” را به تمامی تلاشگران عرصه‌های سخت‌افزاری و نرم افزاری این حوزه‌، استاتید دانشگاه‌‌، دانشجویان‌، خبرنگاران‌، اصحاب رسانه‌، مشتریان و ذینفعان بانک و همکارانم در مجموعه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و شرکت‌ها و سازمان‌های تابعه و بانک تبریک و تهنیت عرض نموده و ایمان دارم مساعی بی‌دریغ در ایجاد و توسعه زیر ساخت‌ها و توانمندی‌های ملی؛ عنصری مهم و بی‌بدیل برای فراهم‌کردن زمینه‌های تکوین و تولید اندیشه‌ها و خلاقیت‌های مؤثر در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات می‌باشد.
 

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا