بانکبانک و بیمه

امکان ثبت‌نام در طرح‌ فروش خودروهای وارداتی برقی از طریق بانک اقتصادنوین فراهم شد

با آغاز طرح فروش خودروهای وارداتی برقی در سامانه یکپارچه وزارت صمت، امکان ثبت‌نام در این طرح با استفاده از حساب وکالتی برای دارندگان حساب در بانک اقتصادنوین فراهم شد.

به گزارش آرمان اقتصادی از روابط عمومی بانک اقتصادنوین، دارندگان حساب نزد این بانک می‌توانند برای ثبت‌نام در طرح‌ فروش خودروهای وارداتی برقی از طریق سامانه یکپارچه وزارت صمت، پس از وکالتی کردن حساب خود نزد بانک اقتصادنوین و تأمین وجه، نسبت به معرفی حساب وکالتی در سامانه مذکور اقدام کنند.
بر این اساس، مشتریان ارجمند می‌توانند با مراجعه به بخش بورسار اینترنت بانک اقتصادنوین (نسخه جدید) و انتخاب «طرح عرضه خودروهای وارداتی برقی ۱۴۰۳»، یکی از حساب‌های خود را وکالتی کرده و با مراجعه به سامانه یکپارچه وزارت صمت و انتخاب نام بانک اقتصادنوین ، فرایند ثبت‌نام را تکمیل نمایند.

راهنمای وکالتی کردن حساب در اینترنت بانک اقتصادنوین

آن دسته از مشتریان بانک اقتصادنوین که تاکنون اینترنت بانک خود را فعال نکرده‌اند، می‌توانند به‌صورت غیرحضوری نسبت به ثبت‌نام و فعال‌سازی اینترنت بانک خود اقدام و پس‌ازآن حساب موردنظر خود را وکالتی کنند.

در صورت تمایل به دریافت خدمات افتتاح حساب وکالتی یا وکالتی کردن یکی از حساب‌های موجود به‌صورت حضوری، می‌توانید به هر یک از شعب بانک اقتصادنوین مراجعه کنید.

نزدیک‌ترین شعبه بانک اقتصادنوین

گفتنی است، این طرح از روز پنج‌شنبه ۲۷ / ۰۲ / ۱۴۰۳ تا ساعت ۱۳:۰۰ روز چهارشنبه ۰۲ / ۰۳ / ۱۴۰۳ ادامه خواهد داشت و متقاضیان فرصت دارند تا نسبت به افتتاح حساب یا وکالتی کردن یکی از حساب‌های خود نزد بانک اقتصادنوین اقدام کنند.

مشتریان گرامی برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با مرکز ۲۴ساعته ارتباط با مشتریان بانک اقتصادنوین به شماره ۰۲۱۴۸۰۳۱۰۰۰ تماس حاصل کنند.

پیوندهای مرتبط:

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا