ارتباطات و فناوري اطلاعاتامور زیربنایی

ادامه جمع‌آوری مرسولات نمایشگاه کتاب تا سوم خردادماه

روز گذشته سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران به پایان رسید اما جمع آوری مرسولات این نمایشگاه تا پنجشنبه سوم خرداد ادامه دارد و ناشران و کتابفروشان شرکت کننده در نمایشگاه کتاب می‌توانند تا روز پنجشنبه کتاب‌های خریداری شده را به واحدهای ثابت و سیار و مراکز منتحب سرویس تجارت الکترونیک در سراسر کشور تحویل دهند.

به گزارش آرمان اقتصادی، سی‌وپنجمین نمایشگاه کتاب تهران در مصلی امام خمینی (ره) از ۱۹ اردیبهشت با شعار «بخوانیم و بسازیم» تا ۲۹ اردیبهشت ماه در دو بخش فیزیکی و مجازی برگزار شد.

این نمایشگاه از ساعت ۱۰ صبح تا ساعت ۸ شب (۱۰:۰۰ الی ۲۰:۰۰) میزبان بازدیدکنندگان بود و در بخش مجازی نیز سامانه ketab.ir امکان خرید برای علاقه‌مندان به کتاب را در ۲۴ ساعت شبانه‌روز مهیا کرد. در خرید به شیوه مجازی از نمایشگاه کتاب تهران این امکان وجود داشت که از بن‌کارت تخفیف استفاده شود. امسال ۲ هزار و ۶۱۹ ناشر در نمایشگاه کتاب در دو بخش مجازی و حضوری حاضر بودند و همچنین حدود ۶۰ ناشر خارجی در نمایشگاه شرکت کردند.

با پایان نمایشگاه بین المللی کتاب تهران اما جمع آوری مرسولات این نمایشگاه تا پنجشنبه سوم خرداد ادامه دارد. ناشران و کتابفروشان شرکت کننده در نمایشگاه کتاب می‌توانند تا روز پنجشنبه کتاب‌های خریداری شده را به واحدهای ثابت و سیار و مراکز منتحب سرویس تجارت الکترونیک در سراسر کشور تحویل دهند.

در این باره محمد احمدی- معاون فنی و بازرگانی شرکت ملی پست- اظهار کرده است: تا پایان روز نهم سی و پنجمین نمایشگاه بین‌الملی کتاب تهران، بالغ بر ۲۱۰ هزار مرسوله حاوی کتاب در نقاط شهری و روستایی توزیع شده است.

وی افزود: تا روز نهم بالغ بر ۵۰۰ هزار مرسوله در بخش مجازی نمایشگاه کتاب به فروش رفته و توسط ناشرین و کتاب فروشی‌های عضو سامانه نمایشگاه مجازی در سراسر کشور، برای ارسال آماده‌سازی شده است.

احمدی با تاکید بر اینکه کاهش مدت زمان سیر مرسولات در نمایشگاه امسال یکی از اهداف اصلی شرکت ملی پست است، افزود: میانگین توزیع مرسولات نمایشگاه تا به امروز ۲/۴ روز است که نسبت به سال گذشته عملکرد بهتری را نشان می‌دهد.

شرکت ملی پست در محل برگزاری نمایشگاه سه باجه مستقر داشت که از ابتدای شروع کار تا پایان وقت نمایشگاه همکاران پستی حضور داشتند همچنین امسال این شرکت ۱۲ دفتر پستی درجه یک را در نقاط مختلف تهران به عنوان باجه‌های قبول انتخاب کرد که انتشاراتی‌ها می‌توانند پس از آماده‌سازی، کتاب‌ها را آنجا تحویل دهند.

انتهای پیام

منبع

ایسنا

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا