بانکبانک و بیمه

رئیس سازمان ملی بهره‌وری ایران خبر داد: همکاری مشترک بانک سینا و سازمان ملی بهره‌وری برای ایجاد کلینیک بهره‌وری صنعت بانکی

رئیس سازمان ملی بهره‌وری ایران از امضای تفاهم‌نامه‌ همکاری مشترک با بانک سینا در حوزه‌های کاری از جمله راه‌اندازی کلینیک بهره‌وری صنعت بانکی خبر داد.

به گزارش آرمان اقتصادی از روابط عمومی بانک سینا، میرسامان پیشوایی، رئیس سازمان ملی بهره‌وری ایران در بازدید از غرفه بانک سینا در حاشیه همایش ملی بهره‌وری ایران، با ابراز خرسندی از حضور بانک سینا در این نمایشگاه گفت: در راستای افزایش تعاملات و همکاری‌ها، به زودی با بانک سینا تفاهم‌نامه دوجانبه‌ای به امضا می‌رسانیم.
وی افزود: در این تفاهم‌نامه، برنامه‌های مشترک ارتقای بهره‌وری از جمله تشکیل کلینیک بهره‌وری صنعت بانکی، آموزش و توانمندسازی کارکنان، بهبود فرایندها و… تعریف شده است.
وی ابراز امیدوار کرد: این همکاری با شرایط و تعاملات مناسبی پیش برده و اجرایی شود.
پیشوایی در ادامه گفت: در حوزه بانکداری، حوزه‌ای جدی به نام بانکداری هوشمند و در سطح بالاتر آن بانکداری اجتماعی تعریف شده که با شعار امسال تقارن خوبی پیدا کرده است و در بانک سینا به این حوزه توجه ویژه‌ای صورت گرفته است.
وی خاطرنشان کرد: بانکداری اجتماعی در واقع از مردم و مشارکت مردم برای ارائه خدمات بانکی، حداکثر استفاده را می‌برد‌ که می‌تواند به عدالت اجتماعی بینجامد.
رئیس سازمان ملی بهره‌وری ایران افزود: سازمان ملی بهره‌وری ایران برای بانک‌های دولتی تکالیف اجباری در حوزه بهره‌وری تدارک دیده و در این راستا پاداش اعضای هیئت‌مدیره به عملکرد بهره‌وری متصل می‌شود.
وی ادامه داد: بانک‌های خصوصی نیز در صورت تمایل می‌توانند در فرایند ارزیابی قرار بگیرند و سازمان ملی بهره‌وری این امکان را دارد که آن‌ها را ارزیابی کرده و کارنامه بهره‌وری را در اختیار خودشان قرار دهد.
گفتنی است ارتقای بهره‌وری در ارائه خدمات نوین در سرزمین هوشمند سینا یکی از رویکردهای اصلی فعالیت بانک سینا در سال‌ گذشته بوده است و در این راستا اقدامات و برنامه‌های توسعه‌ای گسترده‌ای در دست اجرا قرار گرفته است.
در همایش ملی بهره‌وری که با شعار «ایران قوی، ایران بهره‌ور» در سالن اجلاس سران کشورهای اسلامی برگزار شد، بانک سینا در غرفه خود به ارائه تجربیات بهره‌ورانه خود و معرفی محصولات بهره‌ور بانکداری الکترونیک پرداخت.
مهدی باستان، معاون برنامه‌ریزی و توسعه کسب‌وکار و کبری سنگری مهذب، مدیر امور برنامه‌ریزی بانک سینا تحولات یک‌ساله اخیر بانک سینا در حوزه هوشمندسازی ارائه خدمات این بانک را برای مدیران کسب‌کارها تشریح کردند.

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا