بانکبانک و بیمه

قدردانی مدیر عامل بانک مسکن از حضور گسترده همکاران این بانک در تشییع پیکر رییس جمهور محبوب و دیگر شهدای خدمت

دکتر سید عباس حسینی، مدیر عامل بانک مسکن در پیامی با تجلیل از حضور حماسی، دشمن شکن و تاریخی همکاران آگاه و قدرشناس این بانک در مراسم تشییع رییس جمهور مردمی و انقلابی و همرزمان شهیدش، تاکید کرد:« پیام روشن این حماسه عاشورایی، تجدید عهد با آرمان‌های بلند انقلاب و شهیدان و تداوم راه درخشان آن عزیز جمهور و همراهان خدوم ایشان تا نیل به قله رفیع « ایران قوی» است».
به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن – هیبنا؛ متن این پیام به این شرح است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

حضور حماسی مردم آگاه و قدرشناس ایران اسلامی در مراسم تشییع خادم محبوب و فداکار ملت، حضرت آیت الله شهید رییسی، عالم مجاهد، انقلابی، مردمی و خستگی‌ناپذیر و و همرزمان شهیدش، جلوه‌هایی ستودنی و وصف‌ناپذیر از شکوه و عظمت ملت ایران را در برابر دیدگان جهانیان به تصویر کشید.

بی‌شک این رستاخیر بزرگ و حرکت خروشان در سراسر ایران اسلامی، سرآغازی بر تداوم مسیر آن شهدای والامقام در خدمت خالصانه به ملت ایران در ظل عنایت و هدایت رهبر معظم انقلاب اسلامی، جضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای« مد ظله العالی» است.

پیام روشن این حماسه عاشورایی، تجدید عهد با آرمان‌های بلند انقلاب و شهیدان و تداوم راه درخشان آن عزیز جمهور و همراهان خدوم او تا نیل به قله رفیع « ایران قوی» است.

اینجانب با پاسداشت مجاهدت‌های بی‌نظیر آن مرد الهی‌ و همرزمان شهیدش، از حضور گسترده اعضای محترم هیأت مدیره و‌هیأت عامل محترم و یکایک همکاران ارجمندم در بانک مسکن که شهدای ‌ محبوب و عالیقدر خود را بر بال آه و اشک و دعا تشییع کردند ، صمیمانه سپاسگزارم.

امیدواریم بتوانیم ادامه دهنده راه روشن شهدای خدمت و یاوران وفادار ولایت باشیم؛ بزرگ‌مردانی که بودنشان فرصتی مغتنم برای نظام اسلامی و‌ ملت شریف ایران بود و آرمانشان چراغ راه آینده ماست.»

سید عباس حسینی

مدیر عامل بانک مسکن

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا