بانکبانک و بیمه

‎وداع مدیران و کارکنان بانک مسکن خراسان رضوی با شهید جمهور/معاون منابع انسانی بانک مسکن: خدمت صادقانه شهید رییسی را الگوی ایفای مسئولیت قرار دهیم

‎ دکتر مهدی لطفیان معاون منابع انسانی بانک مسکن  با سفر به شهر مشهد به همراه سایرمدیران و کارکنان این بانک در استان خراسان رضوی در مراسم تشییع پیکر مطهر شهید آیت‌الله ابراهیم رییسی حضور یافتند و با این شهید والامقام جمهور وداع کردند.
به گزارش خبرنگار استانی پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا؛ دکتر لطفیان درحاشیه این مراسم با ابراز تألم از شهادت رییس جمهور و همراهان ایشان،این مصیبت را به محضر حضرت ولی عصر(عج)، مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و ملت شریف ایران اسلامی تسلیت گفت.

معاون منابع انسانی بانک مسکن با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری درباره ویژگی های آیت الله شهید رییسی گفت:خستگی ناپذیری ویژگی برجسته ایشان بود که در بیانات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) نیز عنوان شده است.

وی همچنین ایشان را رییس جمهوری به معنای واقعی کلمه مردمی خواند که همواره برای پیگیری و رفع مشکلات مردم با روحیه ای خستگی ناپذیر و جهادی تلاش می کرد.

معاون منابع انسانی بانک مسکن افزود: مسکن بزرگترین دغدغه مردم ن محسوب می شود که در این زمینه آیت الله شهید رییسی اهتمام و جدیت بسیاری در رفع این دغدغه داشتند و صادقانه در مسیر تأمین مسکن برای جامعه به ویژه اقشار محروم تلاش می کردند.

لطفیان با بیان این مطلب که شهادت اجر و پاداش خدمت صادقانه این شهید بزرگوار است؛ ابراز امیدواری کرد بتوانیم خدمت صادقانه و روحیه مردمی و جهادی ایشان را به عنوان الگویی در مسیر خود برای خدمت به مردم و تلاش در جهت رفع مشکلات آنها قرار دهیم.

گفتنی است پیکر رئیس جمهور شهید و انقلابی، پس از برگزاری آیین تشییع که با حضور میلیون ها نفر از هموطنان و همچنین میهمانان و مقامات بین المللی در مشهد مقدس برگزار شد؛ در حرم مطهر رضوی آرام گرفت.

مدیران و کارکنان بانک مسکن استان خراسان رضوی پس ار مراسم تشییع خادم الرضا شهید آیت الله رییسی، در شعبه پانزده خرداد مشهد گردهم آمده و به مرثیه خوانی و عزاداری پرداختند.

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا