اقتصاد کلان

فرزین: شهادت می‌دهم آیت‌الله رئیسی هیچگاه تصمیمی به بانک‌مرکزی تحمیل نکرد

رئیس‌کل بانک‌مرکزی گفت: آیت‌الله شهید رئیسی سعه‌صدر بالایی داشتند. گاهی اوقات مسئولان دولت منابعی درخواست می‌کردند که بانک مرکزی در برابر آن مقاومت می‌کرد و بحث‌هایی پیش می‌آمد اما شهادت می‌دهم که آقای دکتر رئیسی هیچ کجا خارج از مقررات و ضوابط چیزی را به ما تحمیل نکرد و حتی در اوج زمانی که دولت تحت فشار بود، کاری را به ما تحمیل نمی‌کرد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، محمدرضا فرزین اظهار کرد: شهادت می‌دهم که آقای دکتر شهید رئیسی هیچ کجا خارج از مقررات و ضوابط چیزی را به ما تحمیل نکرد و حتی در اوج زمانی که دولت تحت فشار بود، کاری را به ما تحمیل نمی‌کرد.

همچنین بخوانید

وی تصریح کرد: تقریباً همه مواردی که ما در بانک مرکزی به جمع‌بندی رسیده بودیم و برای آن استدلال ارائه می‌کردیم ایشان از بانک مرکزی پذیرفتند.

رئیس کل بانک مرکزی با بیان اینکه آیت‌الله شهید رئیسی سعه‌صدر بالایی داشتند، گفت: گاهی اوقات مسئولان دولت منابعی درخواست می‌کردند که بانک مرکزی در برابر آن مقاومت می‌کرد و بحث‌هایی پیش می‌آمد اما شهادت می‌دهم که آقای دکتر رئیسی هیچ کجا خارج از مقررات و ضوابط چیزی را به ما تحمیل نکرد و حتی در اوج زمانی که دولت تحت فشار بود، کاری را به ما تحمیل نمی‌کرد.

انتهای پیام 

منبع

ایسنا

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا