بانکبانک و بیمه

فرزین: شهادت می‌دهم آیت‌الله رئیسی هیچگاه تصمیمی به بانک‌مرکزی تحمیل نکرد+ فیلم

رئیس کل بانک مرکزی گفت: شهادت می‌دهم که آقای دکتر رئیسی هیچ کجا خارج از مقررات و ضوابط موردی را به ما تحمیل نکرد.

به گزارش خبرنگار ایبنا؛ محمدرضا فرزین؛ رئیس کل بانک مرکزی با بیان اینکه درگذشت آیت الله رئیسی ضایعه بسیار بزرگی بود، تاکید کرد: کسانی که از نزدیک با ایشان کار کرده و با روحیات ایشان آشنا بودند می‌دانند آقای دکتر رئیسی به عنوان رئیس جمهور فردی بسیار متواضع و پرکار بودند. بعضی وقت‌ها که ایشان نیمه شب از سفر باز می‌گشتند، ساعت ۸ صبح در جلسه حضور پیدا می‌کردند.

وی افزود: ایشان همچنین سعه صدر بالایی داشتند. گاهی اوقات مسئولان دولت منابعی درخواست می‌کردند که بانک مرکزی در برابر آن مقاومت می‌کرد و بحث‌هایی پیش می‌آمد؛ اما شهادت می‌دهم که آقای دکتر رئیسی هیچ کجا خارج از مقررات و ضوابط موردی را به ما تحمیل نکرد و حتی در اوج زمانی که دولت ایشان در برخی موارد تحت فشار بود یا معاونان و وزرای مربوطه برای جذب منابع اصرار داشتند، کاری را به ما تحمیل نمی‌کرد.

رئیس کل بانک مرکزی گفت: کسانی که سال گذشته در مجمع بانک مرکزی حضور داشتند حتماً حمایت‌های همه‌جانبه ایشان از بانک مرکزی را به خاطر دارند. تقریباً همه مواردی که ما در بانک مرکزی به جمع‌بندی رسیده بودیم و برای آن استدلال ارائه می‌کردیم ایشان از بانک مرکزی پذیرفتند.

فرزین اظهار کرد: شهادت ایشان برای ما در بانک مرکزی و شبکه بانکی ضایعه بزرگی است. من هم به نوبه خودم آرزو می‌کنم روح ایشان با سایر شهدا محشور شود و روال عادی کار در کشور به برکت خون ایشان و خدماتی که طی دوره ریاست جمهوری داشتند، همچنان ادامه پیدا کند. حداقل در این ۵۰ روز که دولت به اسم دولت آقای رئیسی است ما وظیفه خود می‌دانیم همچون گذشته و دورانی که ایشان تشریف داشتند همچنان تلاش کنیم تا امور عادی کشور طی شود و مشکلی پیش نیاید.

 

کد ویدیو

 

 

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا