بانکبانک و بیمه

طرح های توسعه‌ای شرکت ملی مس با استفاده از ظرفیت های بانک شهر به سرانجام می رسد

در نشست مشترک مدیرعامل بانک شهر و مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران بر افزایش کمک ها و استفاده از تمامی ظرفیت های این بانک برای پشتیبانی از صنعت مس کشور تاکید شد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی از روابط عمومی بانک شهر، دکتر سیدمحمدمهدی احمدی مدیرعامل بانک شهر در این نشست با اشاره به تفاهم اخیر این بانک و شرکت ملی صنایع مس، گفت: آمادگی خود را برای در اختیار گذاشتن تمامی ظرفیت ها با هدف تسریع بخشیدن به تکمیل پروژه های توسعه ای و صادرات محصولات اعلام می کنیم.
دکتر احمدی با بیان اینکه شرکت ملی صنایع مس ایران با توجه به پروژه‌های توسعه ای که برنامه ریزی کرده، نیازمند حمایت های سیستم بانکی کشور است، افزود: درهمین راستا، بانک شهر به عنوان یک بانک نوآور در شبکه بانکی با ارائه خدمت برتر در حوزه ارزی و ریالی در کنار صنایع مس ایران قرار گرفته است.
وی با تاکید بر اینکه بانک شهر به گسترش تعاملات با شرکت‌های تاثیرگذار در اقتصاد کشور افتخار می‌کند، خاطرنشان ساخت: خدمات رسانی به پیمانکاران و شرکت های زیرمجموعه‌های شرکت ملی صنایع مس مورد توجه بانک است.
مدیرعامل بانک شهر تصریح کرد: این بانک می تواند منابع مالی مورد نیاز پروژه های ملی مس در زمینه های مختلف از جمله ماشین آلات حفاری و بهره برداری از معادن جدید را فراهم کند.
حسین مدرس خیابانی مدیر عامل شرکت ملی صنایع مس ایران نیز در این نشست با اشاره به خدمات برتر بانک شهر و خوشنامی آن در شبکه بانکی کشور،گفت: با هدف استفاده از ظرفیت های بانک شهر، سطح همکاری ها میان دوطرف در آینده نزدیک ارتقاء خواهد یافت.

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا