کسب و کار

۵ اشتباه رایج در هنگام خرید عطر و ادکلن که باید از آنها دوری کنید

عطرها جزء ملزومات اساسی همه خانم‌ها و آقایان محسوب می‌شوند و انتخاب صحیح آن‌ها اهمیت زیادی دارد. انتخاب عطرهای خشبو، نشان‌دهنده باسلیقه بودن شما است.

البته خرید عطر نیز اصول و قواعد خاص خود را دارد و باید نکات مهمی را رعایت کرد، زیرا اشتباهاتی رایج در هنگام خرید عطر وجود دارد که بی‌توجهی به آن‌‌ها سبب انتخاب عطری نامناسب خواهد شد.‌ بنابراین، توجه به ۵ اشتباه رایج در هنگام خرید عطر و ادکلن که باید از آن‌ها دوری کنید، اهمیت دارد.

۵ اشتباه رایج هنگام خرید عطر و ادکلن

خرید عطر و ادکلن، تجربه‌ای لذت‌بخش است و باعث ایجاد حس اعتمادبه‌نفس می‌شود. اما هنگامی می‌توان از انتخاب خود لذت کامل را برد که اشتباهی رخ ندهد و عطری مطابق سلیقه و انتظار خود تهیه کنید. همچنین عطری که به‌درستی انتخاب شود، اثراتی مثبت بر روحیه خواهد گذاشت. در این بخش ۵  اشتباه رایج هنگام خرید عطر و ادکلن بیان شده که توجه به آن‌ها و عدم انجام این موارد، اهمیت دارد.

عدم توجه به فصل

عطرها رایحه مختلف و متنوعی دارند که هرکدام از آن‌ها مختص فصل خاصی است. اما یکی از اشتباهات رایجی که هنگام خرید عطر رخ می‌دهد، عدم توجه به هوا و فصل است. عطرهایی با رایحه تند و گرم، مناسب فصل‌های سرد بوده که رایحه‌های چوبی و شرقی ازجمله این عطرها هستند.

همچنین عطرهای ملایم و خنک، مختص فصول گرم است و انتخاب صحیح آن‌ها اهمیت دارد. رایحه دریایی و مرکباتی، گزینه مناسبی برای فصول گرم هستند. بنابراین، تجربه رایحه‌ای دلنشین را نباید با انجام این اشتباه، از بین برد. عطری که مناسب فصل انتخاب شود، بازدهی و مانگاری بیشتری خواهد داشت.

تست نکردن عطر، قبل از خرید آن

خرید عطر از روی ظاهر و اسم آن یا تبلیغات، کار هوشمندانه‌ای نیست. قبل‌از خریداری عطر، بهتر است که آن را تست کنید تا با توجه به سلیقه خود، بهترین آن را انتخاب کنید. عدم انجام این کار، اشتباهی رایج بوده و به تجربه‌ خریدی بد، منجر خواهد شد.

رایحه عطر روی پوست‌های مختلف، متفاوت است. بنابراین، نباید خوشبو بودن عطر دیگران را مبنایی برای خرید عطر قرار دهید. بهتر است مقداری از عطر مورد نظر را در قسمت مچ دست اسپری کرده و تغییرات رایحه آن در طول زمان را نیز، در نظر بگیرید.

خرید عطر تقلبی

تعداد عطر و ادکلن‌های فیک و تقلبی کم نیستند و خرید آن‌ها مساوی می‌شود با پشیمانی و هدررفتن هزینه‌ای که صرف شده است. عطر تقلبی نه‌تنها ماندگاری ندارد، بلکه احتمال بروز مشکلات پوستی و تنفسی را نیز افزایش می‌دهد.

افزایش قیمت عطرهای اصل و اورجینال سبب انتخاب عطرهای فیک شده است، اما توصیه می‌شود به‌هیچ‌وجه سلامتی خود را با خرید این محصولات به خطر نیندازید. عطر و ادکلن‌های تقلبی با مواد بی‌کیفیت تولید می‌شوند و دلیل قیمت پایین آن‌ها نیز همین موضوع است. عطرهای تقلبی با اسم‌هایی مانند، تستر و عطر شرکتی وجود دارند که ماندگاری و پخش بوی کمی دارند.

مالش مچ دست‌ها بعداز تست عطر

تست عطر معمولا روی مچ دست‌ها صورت می‌گیرد که انجام این کار اشتباه نیست. اما زمانی این اقدام نادرست خواهد بود که بعداز اسپری کردن عطر، مچ دست‌ها به‌هم  مالیده شود. مالش دست‌ها بعداز تست عطر باعث شکسته شدن مولکول‌های آن شده و تغییر رایحه را به‌همراه خواهد داشت. بنابراین، بعداز اسپری کردن عطر روی مچ دست خود، اجازه دهید که جذب شده و از مالش آن خودداری کنید.

توجه نکردن به غلظت عطر

هرچه عطر غلیظ‌تر باشد، ماندگاری و پخش بوی آن نیز بیشتر خواهد بود. بنابراین، توجه به این مسئله نیز برای خرید عطرکلن اهمیت دارد و عدم توجه به آن، اشتباهی رایج است.

عطرهایی که غلظت مشابه ادوتویلت و ادوپرفیوم دارند، ماندگاری و پخش بوی بیشتری خواهند داشت. همچنین انتخاب عطری که این خصوصیت را داشته باشد، باعث صرفه‌جویی در هزینه می‌شود و اسپری کردن مقدار کمی از آن، تا زمان زیادی باقی خواهد ماند.

مزایای انتخاب عطر مناسب

انتخاب عطر مناسب اهمیت زیادی دارد و منعکس‌کننده شخصیت شما است. عدم انجام اشتباه‌های ذکر شده کمک زیادی به انتخابی شایسته می‌کند. همچنین تنوع عطر و ادکلن‌ها بسیار بالا است و همه افراد می‌توانند براساس سلیقه خود، بهترین آن را خریداری کنند. مهم‌ترین مزیت‌های انتخاب عطر و ادکلن مناسب عبارت‌اند از:

  • عطری که رایحه‌ای خوش داشته باشد، سبب تقویت روابط و صمیمیت بیشتر خواهد شد.
  • عطر خوشبو باعث افزایش اعتمادبه‌نفس می‌شود.
  • استفاده از عطر مناسب باعث ایجاد حس خوشایند شده و خاطره‌ای مثبت را در ذهن ایجاد خواهد کرد.
  • انتخاب عطر و ادکلن‌ مناسب، ایجاد حس شادابی و نشاط را به‌همراه خواهد داشت.
  • جذابیت بیشتر، مزیت دیگر خرید عطر مناسب است.
  • استفاده از برخی عطرها سبب ایجاد حس آرامش و تمرکز خواهد شد و کمک زیادی به کاهش استرس و اضطراب می‌کند.
  • جلب توجه دیگران نیز، مزیت دیگر خرید عطرهای خوشبو و مناسب است.

خرید عطر از دیجی‌کالا

برای خرید عطری که از بابت کیفیت و اورجینال بودن آن مطمئن باشید، بهتر است که فروشگاه‌های معتبر و شناخته‌شده را انتخاب کنید. تعداد فروشندگان حضوری و اینترنتی عطر و ادکلن بالا است که همه این مجموعه‌ها، عطر اصل و با کیفیت ارائه نمی‌کنند.

فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا، مجموعه‌ای معتبر بوده که انواع عطر و ادکلن‌های زنانه و مردانه اورجینال و اصل را ارائه می‌کند. مزیت مهم خرید عطر از این فروشگاه، رقابتی و مناسب بودن قیمت‌ها است. همچنین می‌توانید از نظرات سایر خریداران برای خرید عطری مناسب، خوشبو و اصل، بهره‌مند شوید.

تنوع بالای عطر ‌مردانه و زنانه موجود در فروشگاه دیجی‌کالا، باعث شده است که همه افراد بتوانند عطری مناسب با سلیقه و انتظار خود خریداری کنند. بنابراین، انتخاب این مجموعه معتبر برای خرید عطر، باعث صرفه‌جویی در زمان و هزینه خواهد شد.

جمع‌بندی

خرید عطر و ادکلن مناسب و خوشبو مستلزم رعایت اصول و نکات مهمی است. درصورت انتخاب صحیح عطر، می‌توان از بوی خوش آن لذت برد و عدم خرید عطر خوشبو، هدررفتن هزینه صرف‌شده را به‌‌همراه خواهد داشت.

اشتباه‌هایی رایج در هنگام خرید عطر وجود دارد که عدم انجام آن‌ها، ضرورت دارد.

عدم توجه به فصل، تست نکردن عطر قبل‌از خرید آن، خرید عطر تقلبی، توجه نکردن به غلظت آن و مالش مچ دست‌ها، ازجمله این موارد اشتباه رایج است. برای خرید عطر اورجینال و با قیمت مناسب، می‌توان به سایت دیجی‌کالا مراجعه کرد.

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا