بین الملل

مجمع بین‌المللی مالی و اقتصادی بریکس امروز افتتاح می شود

مجمع بین‌المللی مالی و اقتصادی بریکس روز دوشنبه در ۲۷ ماه مه (۷ خرداد ماه) در مسکو افتتاح می‌شود و حدود ۷۰۰ مهمان از سراسر جهان را گرد هم می‌آورد.

به گزارش آرمان اقتصادی مجمع بین‌المللی مالی و اقتصادی بریکس روز دوشنبه در ۲۷ ماه مه (۷ خرداد ماه) در مسکو افتتاح می‌شود و حدود ۷۰۰ مهمان از سراسر جهان را گرد هم می‌آورد.

همچنین بخوانید

ده‌ها هزار شرکت‌کننده به صورت آنلاین به این رویداد متصل خواهند شد. وزیران، نمایندگان دیپلماتیک، مدیران شرکت‌ها و کارشناسان درباره ایجاد ابزارهای مالی مستقل در چارچوب بریکس و توسعه تجارت در میان تحولات جهانی بحث خواهند کرد.

به گفته کمیته سازماندهی مجمع، قطعنامه‌ای در مورد فعالیت‌های جدید پرداخت، تسویه و انتشار کشورهای عضو انجمن به تصویب خواهد رسید.

برگزارکنندگان همچنین خاطرنشان کردند که اهداف اصلی این رویداد، ترویج ورود آرام کشورهای بریکس به بازارهای جدید، تجارت و سرمایه‌گذاری متقابل همچنین تقویت روابط بین محافل تجاری، دولت‌ها و جوامع خواهد بود.

توافقنامه همکاری بین پارلمانی بین کشورهای بریکس و شرکای آنها، قراردادهای سرمایه‌گذاری عمده بین شرکت‌هایی از روسیه، برزیل، مصر، هند، ایران، چین، امارات متحده عربی، عربستان سعودی، اتیوپی و آفریقای جنوبی نیز برنامه‌ریزی شده است.

نمایندگان تعدادی از کشورهایی که عضو بریکس نیستند – الجزایر، مصر، یمن، فلسطین، پرو، تونس – نیز در این مجمع شرکت خواهند کرد.

منبع

مهر

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا