بانکبانک و بیمه

آثار اقدامات جهادی دولت سیزدهم در بخش مسکن به‌مرور مشهود می‌شود

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اقدامات جهادی دولت سیزدهم در حوزه مسکن، گفت: آثار اقدامات دولت سیزدهم در حوزه مسکن به مرور آشکار می‌شود.
به گزارش پایگاه خبری پایگاه خبری بانک مسکن- هیبنا به نقل از وزارت راه و شهرسازی، مهرداد بذرپاش، وزیر راه و شهرسازی، یکشنبه ۶ خردادماه در آیین افتتاح ۱۶۰ واحد مسکونی در منطقه آزادشهر یزد و هم‌زمان با تحویل بیش از ۴ هزار و ۱۵۷ واحد مسکونی در استان یزد، گفت: دولت سیزدهم با وجود همه سختی‌هایی که با آن مواجه بود، به صورت جهادی در حوزه مسکن ورود کرده و با بهره‌برداری از این طرح‌ها، آثار اقدامات دولت سیزدهم در حوزه مسکن به مرور آشکار می‌شود.

وی ادامه داد: یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های رئیس‌جمهور شهید تأمین مسکن بود و در همه روزها توسط شخص رئیس‌جمهور یا دفتر ایشان طرح‌های مسکن پیگیری می‌شد.

همچنین بخوانید

وزیر راه و شهرسازی افزود: این دولت با شجاعت و به صورت جهادی طرح‌های مسکن را پیش برده است و می‌دانستیم که در این مسیر انتقادهایی به دولت خواهد شد، اما وعده رئیس جمهوری برای ساخت سالی یک میلیون مسکن بر اساس نیاز مردم بود.

بذرپاش ادامه داد: کاهش آمار بیکاری و همچنین فعالیت بیشتر اقتصادی، ارتباط مستقیم با صنعت ساخت‌وساز و فعالیت‌های عمرانی در حوزه مسکن دارد و تمام ظرفیت‌های کشور در این بخش به کار گرفته شده است.

وی اظهار کرد: در سال گذشته رکورد صدور پروانه بهره‌برداری در بافت‌های فرسوده شکسته شد و در روستاها نیز ۶۰۰ هزار قطعه زمین در دست ساخت است و امیدواریم این عدد به یک میلیون واحد برسد.

وزیر راه و شهرسازی گفت: بر اساس سیاست‌های این وزارتخانه، استان یزد که پیشتاز فعالیت در حوزه مسکن ملی است و ساخت ۵۰ درصد مسکن این طرح در یزد به صورت یک‌طبقه حیاط‌دار در دستور کار قرار گرفت تا بر اساس فرهنگ اسلامی ساخته شود و هرچند نسبت به سال‌های گذشته بانک‌ها بیشتر پای کار بودند؛ اما اگر همت و همکاری بیشتر شود، اتفاقات بسیار بزرگ‌تر از آن چیزی که تاکنون انجام شده قابل تحقق خواهد بود.

وزیر راه و شهرسازی در ادامه سفرهای استانی خود در راستای آغاز عملیات اجرایی و بهره برداری از طرح‌های حوزه راه و شهرسازی امروز، یکشنبه ۶ خردادماه برای دومین بار به استان یزد سفر کرده است.

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا