صنعت، معدن، تجارت

نتیجه قرعه کشی خودروهای برقی هفته آینده اعلام می شود

پس از بازگشایی سامانه عرضه خودروهای برقی ۱۴۰ هزار متقاضی اقدام به ثبت نام کردند که مقرر شد با قرعه کشی، ۱۰ هزار خودرو تحویل افراد شود؛ بر همین مبنا هم هفته آینده نتیجه قرعه کشی اعلام می‌شود.

به گزارش آرمان اقتصادی، یکشنبه سی ام اردیبهشت ماه سامانه عرضه خودروهای برقی به آدرس https://evauto.ir/ به منظور فروش خودروهای برقی وارداتی شروع به کار کرد.

همچنین بخوانید

آنطور که مهدی تقدسی مدیر سامانه یکپارچه به مهر گفته بود خرید خودروهای برقی هیچ محدودیت و شرایط خاصی نداشته و تنها شرط لازم برای ثبت نام مسدود کردن ۱۰۰ میلیون تومان در حساب بانکی بود.

بر همین مبنا نیز استقبال خوبی از عرضه خودروهای برقی صورت گرفت، به گونه‌ای که بالغ بر ۱۴۰ هزار نفر برای خرید این خودروها در سامانه ثبت نام کردند.

با توجه به اینکه سیاست وزارت صمت عدم تشکیل صف برای تحویل خودرو بود، مهدی ضیغمی رئیس سازمان توسعه تجارت ایران اعلام کرد که مقرر شده با استفاده از شیوه قرعه کشی و نوبت دهی نسبت به تحویل خودرو به ۱۰ هزار نفر اقدام کنند.

در همین راستا نیز پی‌گیری ها حکایت از آن دارد که هفته آینده نتایج مربوط به قرعه کشی در سامانه فروش خودروهای برقی اعلام خواهد شد. پس از اعلام نتایج، منتخبان باید نسبت به واریز وجه در زمان اعلامی، اقدام کنند. آنطور که در سامانه تاکید شده عدم واریز وجه حداکثر ۵ روز پس از فراخوان صورت گرفته، به منزله انصراف از طرح بوده و متقاضی به طور کلی از اولویت بندی سامانه خودروهای وارداتی حذف می‌شود.

منبع

مهر

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا