بانکبانک و بیمه

پست بانک ایران تصویب ‌نامه هیات وزیران برای تحقق راهبرد‌های ابلاغی مقام معظم رهبری را ابلاغ کرد

اداره کل سازمان و بهبود روش‌های پست بانک ایران، برنامه عملیاتی دستگاه‌های اجرایی، مصوب هیات وزیران در سال ۱۴۰۳ برای تحقق شعار «جهش تولید با مشارکت مردم» را برای اجرا به تمام واحدهای ستادی و ادارت مستقل ابلاغ کرد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی از اداره کل روابط عمومی پست بانک ایران، این برنامه عملیاتی شامل اهداف کمی، نقش‌ها و مسئولیت‌های دستگاه‌های اجرایی در سال ۱۴۰۳ با تاکید بر بخش‌های مختلف اقتصادی، در جهت تحقق اهداف در اسناد بالادستی از جمله سیاست‌های کلی برنامه هفتم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی و منویات و راهبرد‌های ابلاغی مقام معظم رهبری به ویژه تحقق شعار سال جهش تولید با مشارکت مردم مصوب شده است.
بر اساس این مصوبه، پست بانک ایران نیز بر طبق برنامه‌های بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران و وزارت امور اقتصادی و دارایی از ظرفیت خود برای گسترش سرمایه‌گذاری در بخش‌های خصوصی و تعاونی در استان‌ها استفاده می‌کند و همکاری لازم جهت پیشبرد سیاست‌ اعطای تسهیلات به منظور هدایت اعتبارات به سمت تولید مشارکت خواهد داشت.
پست بانک ایران همچنین در برنامه‌های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برای معرفی محصولات تولید داخل کشور با حمایت از سکوهای داخلی، شرکت دانش بنیان و فناور فعالیت جدی خواهد داشت.

 

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا