بانکبانک و بیمه

انبار مرکز ی بانک کارآفرین افتتاح شد

در ادامه‌ی اجرای پروژه‌های تغییرات زیرساختی در بانک کارآفرین، فرآیند ساخت و راه‌اندازی انبار مرکزی نیز با موفقیت به ثمر نشست تا گام موثر دیگری در راستای اعطای زنجیره جامع خدمات برداشته شود.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی از روابط عمومی بانک کارآفرین؛ چهارشنبه نهم خردادماه سال جاری با حضور مدیرعامل، اعضای هیات‌مدیره و مدیران ارشد بانک، انبار مرکزی شامل دو سوله مجموعا به وسعت ۵ هزار و ۴۰۰ مترمربع در منطقه کهریزک تهران افتتاح شد. این مجموعه به همراه ۳ ساختمان اداری، در زمینی به مساحت ۱۰ هزار و ۵۸۰ مترمربع احداث شده و به آخرین استانداردهای حوزه ساخت و امنیت مجهز است که از جمله آن می‌توان به سیستم خودکار اطفای حریق و سامانه هوشمند سرقت اشاره کرد.

افتتاح انبار
مدیرعامل بانک کارآفرین در مراسم افتتاح انبار مرکزی، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره رئیس‌جمهور شهید، بر نقش کلیدی «هم‌افزایی» در دستیابی به اهداف کلان بانک تاکید کرد و گفت: «ما در بانک کارآفرین تیم‌های متفرق و جدا از هم نیستیم و تمام نیروها در راستای دستیابی بانک به اهداف و برنامه‌های کلان گام برمی‌دارند، بنابراین فعالیت برمبنای هم‌افزایی باید همواره در بانک وجود داشته باشد و تمام نیروها با همدلی روزافزون، اتفاقات خوشایندی را رقم بزنند تا درنهایت امکان ارائه بهترین خدمات مالی و بانکی به مشتریان محترم فراهم شود.»

احمد بهاروندی، اجرای موفق پروژه انبار مرکزی را ثمره هم‌افزایی همه نیروهای بانک، خصوصا کارکنان پشتیبانی، منابع انسانی و همچنین شرکت ابنیه‌گستر کارآفرین دانست و افزود: «جنس کار در بخش‌های پشتیبانی و اجرایی به‌گونه‌ای است که معمولا زحمات آنها نسبت به سایر بخش‌ها کمتر دیده می‌شود. این درحالی است که تمام آنچه در بدنه بانک به مرحله اجرا می‌رسد، حاصل تلاش صدها نفر در بخش پشتیبانی و اجرایی است بنابراین باید قدردان زحمات کشیده‌شده، باشیم.»

بهره‌مندی از بهترین امکانات در ساخت سوله‌ها و تجهیز آن برمبنای توانمندی‌های داخلی از جمله نقاط قوت انبار مرکزی به شمار می‌رود که فرآیند شناسایی، طراحی و راه‌اندازی آن در یک بازه ۱۵ ماهه با مشارکت شرکت ابنیه‌گستر بانک کارآفرین محقق شده است.

انبار مرکزی

بهاروندی ضمن اشاره به این موضوع و با تاکید بر سرعت و دقت بالای اجرای پروژه، ادامه داد: «بهره‌مندی از نیروهای متخصص در بخش‌های پشتیبانی و همچنین شرکت ابنیه‌گستر این نوید را به ما می‌دهد که در آینده شاهد تحقق پروژه‌های بیشتر در وسعت بالاتری از این عزیزان باشیم. امیدوارم در اولین قدم بتوانیم نسبت به افزایش سرمایه ابنیه‌گستر نیز اقدام کنیم تا این شرکت بتواند با طیب خاطر نسبت به عملی‌کردن برنامه‌های آتی گام بردارد.»

افتتاح انبار
افتتاح انبار مرکزی در کنار تغییر سامانه جامع بانکداری، مهم‌ترین پروژه‌های تحقق‌یافته بانک کارآفرین طی ماه‌های اخیر بوده‌اند که با هدف توسعه زیرساخت‌ها و بهبود عملکرد کلان بانک با موفقیت اجرایی شده‌اند. مدیرعامل با تاکید بر این مهم، افزود: «شاید در نگاه نخست، تغییرات مهمی که در حوزه زیرساخت انجام شده است صرفا در روان‌سازی سازمانی قابل مشاهده باشد اما تاثیر این تحول اساسی را باید در ارائه زنجیره جامع و کامل خدمات بانکی و مالی به مشتریان محترم جستجو کنیم. بنابراین تمام نیروها باید با همدلی و هم‌افزایی بیشتر و بهره‌مندی از بسترهای مناسب ایجاد‌شده، در حوزه کسب‌وکار گام‌های بلندتری بردارند.»

در این مراسم همچنین مجتبی پیرهادی، معاون مدیرعامل در سرمایه انسانی و پشتیبانی نیز ضمن تشکر از حمایت مدیریت کلان بانک از پروژه انبار مرکزی، گفت: «تفکر استراتژیک، محصول همدلی استراتژیک است که در نهایت منجر به همراهی و همکاری می‌شود. پروژه انبار مرکزی نیز نمود کاملی از این همدلی استراتژیک بود که امیدوارم در آینده نیز تحقق پیدا کند.»

انبار مرکزی

 

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا