امور زیربناییكشاورزی و دامپروری

مطالبات گندمکاران تا چند روز آینده پرداخت می‌شود

اهواز – معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان گفت: بر اساس اعلام دستگاه‌های کشوری، پرداخت مطالبات گندمکاران استان تا چند روز آینده انجام خواهد شد.

به گزارش آرمان اقتصادی، دکتر محمد راضی جلالی سه شنبه شب در نشست فوق العاده شورای کشاورزی ویژه پیگیری مطالبات گندمکاران استان افزود: با توجه به پرداخت متمرکز بهای گندم خریداری شده از کشاورزان، استانداری خوزستان از اواسط بازه زمانی برداشت و با مشاهده تأخیر در پرداخت نسبت به پیگیری موضوع از طریق دستگاه‌های کشاورزی مانند نهاد ریاست جمهوری، وزارت کشور، سازمان برنامه و بودجه کشور، سازمان هدفمندی یارانه‌ها به عنوان متولی پرداخت بهای گندم و سایر مراجع ذیصلاح اقدام کرد.

وی ادامه داد: این اقدامات شامل مکاتبه، تماس تلفنی و اعزام مدیران دستگاه‌های ذیربط استانی به مرکز بوده است. بر اساس آخرین پیگیری که روز گذشته انجام شد، دولت بنا دارد با توجه به ضرورت تسریع در پرداخت مبالغ مذکور از طریق فرایندی سریع‌تر نسبت به آن اقدام کند.

راضی جلالی گفت: دغدغه و اولویت تمام مسؤولان استان پرداخت مطالبات گندمکاران است و با توجه به اعلام دستگاه‌های ذیربط در مرکز، ظرف چند روز آینده پس انجام فرایندهای لازم، مطالبات تمامی گندمکاران از محل مربوطه پرداخت خواهد شد.

منبع

مهر

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا