امور زیربناییكشاورزی و دامپروری

اختصاص ۲۴ همت برای پرداخت بخشی از مطالبات گندمکاران

اهواز – نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی گفت: ۲۴ هزار میلیارد تومان برای پرداخت بخشی از مطالبات گندمکاران اختصاص یافت.

همچنین بخوانید

به گزارش آرمان اقتصادی، مجتبی یوسفی پیش از ظهر امروز چهارشنبه در گفت و گویی رسانه‌ای اظهار کرد: با پیگیری‌های انجام شده با سرپرست وزارت جهاد کشاورزی، رئیس سازمان برنامه و بودجه و معاونان این سازمان در روز یک شنبه، ۲۴ هزار میلیارد تومان برای پرداخت بخشی از مطالبات گندمکاران اختصاص یافت.

وی افزود: این اعتبار نیاز به مجوز سران سه قوا دارد که تا پایان هفته با صدور این مجوز به حساب کشاورزان پرداخت خواهد شد.

یوسفی با اشاره به اینکه گندمکاران استان برای کشت و تهیه لوازم کشاورزی تسهیلات و وام‌هایی دریافت کرده‌اند و الان باید با جریمه بازپرداخت کنند، ادامه داد: همچنین ۴۰ هزار میلیارد تومان دیگر بر اساس مصوبات و پیگیری‌های انجام شده در هفته آینده نیز واریز خواهد شد تا مطالبات گندمکاران پرداخت می‌شود.

نماینده مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه پرداخت گندمکاران تا حصول نتیجه پیگیری می‌شود، بیان کرد: برخی موضوعات پرداخت مطالبات از جمله تهیه بذر، کود و حقابه استانی می‌باشد و باید از سوی مسؤولان استانی پیگیری و حل شود.

به گزارش آرمان اقتصادی، تعدادی از گندمکاران استان نیز صبح امروز مقابل استانداری خوزستان تجمع کردند. این کشاورزان خواستار رسیدگی مسئولان و پرداخت مطالبات خود شدند.

منبع

مهر

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا