صنعت، معدن، تجارت

مشکلات صنایع در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید بررسی شد

صد و هفتاد و هفتمین جلسه دبیرخانه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید، به میزبانی اتاق ایران و به همت دفتر امور مجامع و شوراهای حاکمیتی برگزار شد.

به گزارش آرمان اقتصادی، صد و هفتاد و هفتمین جلسه دبیرخانه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید، به میزبانی اتاق ایران و به همت دفتر امور مجامع و شوراهای حاکمیتی برگزار شد. در این جلسه، مشکلات و چالش‌های چهار واحد تولیدی با حضور نمایندگان دستگاه‌ها و مراجع استانی مورد بررسی قرار گرفت و با مساعدت دبیر ستاد و تلاش نمایندگان اتاق و سایر اعضاء به ارائه راهکارهای عملیاتی در ارتباط با برداشتن محدودیت‌های واحدهای صنفی تولیدی و پیمانکاری پرداخته شد.

مشکلات مالیاتی، گمرکی و بدهی‌های غیر جاری در زمره مهم‌ترین موانع پرونده‌های مطروحه قرار داشت که با حضور نمایندگانی از قوه قضائیه، وزارت اقتصاد، سازمان برنامه‌وبودجه، سازمان توسعه تجارت و معاونت حقوقی ریاست جمهوری بررسی شد.

امهال بدهی، تعویق رأی و جلوگیری از تعطیلی بنگاه، تمدید مهلت تنفس و جلوگیری از محدودیت اعمالی ناشی از بروز شرایط فورس ماژور برای شرکت‌ها نیز از اهم اقدامات جلسه بود که با هدف تسهیل و رفع موانع فعالیت واحدهای تولیدی صورت گرفت.

منبع

مهر

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا