بانکبانک و بیمه

تغییر ساعت کار شعب و واحد های ستادی بانک شهر

ساعت کار شعب و واحد های ستادی بانک شهر در راستای مدیریت بهینه مصرف انرژی از امروز (۱۶خرداد ماه) تا نیمه شهریورماه تغییر یافت.

به گزارش آرمان اقتصادی از روابط عمومی بانک شهر، حسب مصوبه هیأت محترم وزیران و اعلام کانون بانک ها و موسسات اعتباری خصوصی مبنی بر تغییر ساعت کاری ادارات و بانک ها با توجه به ضرورت صرفه جویی و مدیریت بهینه مصرف انرژی، ساعت کار جدید ستـاد مرکزی، ستـاد مناطق و تمامی شعب و باجه های بانک شهر از تاریخ ۱۶‏/۰۳‏/۱۴۰۳ تا تاریخ ۱۵‏‏‏/۰۶‏‏‏/۱۴۰۳به شـرح زیر اعلام می گردد.
شعب بانک شهر در روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۶:٣٠ تا ۱۳:۰۰ و در روز پنج شنبه از ساعت ۶:٣٠ تا ۱۲:۰۰ به مشتریان خدمات ارائه خواهند کرد. واحدهای ستادی بانک نیز در روزهای شنبه تا سه شنبه از ساعت ۶:۱۵ تا ۱۴:۴۵ و در روز چهارشنبه از ساعت ۶:۱۵ تا ۱۳:۳۰ فعالیت خواهند داشت.
همچنین ساعت کاری شعبی که محل فعالیت آنها در سازمان های تابعه شهرداری ها می باشد ( نظیر شعب فعال در آرامستان های کشور و…)، مطابق با ساعت کار سازمان های مذکور می باشد.
سامانه های غیرحضوری بانک شهر مانند: اینترنت بانک، همراه شهر پلاس، پیشخوان های شهرنت و سامانه نظارت و ارتباطات مردمی بانک با شماره تلفن‌: ۸۶۵۵ به صورت تمام وقت ساعته آماده پاسخگویی و خدمت رسانی به شهروندان هستند.

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا