صنعت، معدن، تجارت

استفاده از ظرفیت‌های معادن مغفول مانده است

نماینده مردم اقلید در مجلس با اشاره به ضرورت استفاده از ظرفیت‌های مغفول معادن، گفت: برای تحقق این مهم باید قوانین مناسبی تصویب شود، اما متاسفانه از این پتانسیل به درستی استفاده نمی‌شود.

به گزارش آرمان اقتصادی، مسلم صالحی نماینده مردم اقلید در مجلس شورای اسلامی، گفت: از آنجا که معیشت و مشکلات اقتصادی اکنون به یکی از محوری‌ترین موضوعات و دغدغه‌های مردم تبدیل شده است یکی از اصلی برنامه‌های مجلس دوازدهم باید رفع موانع پیش روی رشد اقتصادی چه در سطح کلان آن و چه در سطح خرد باشد.

نماینده مردم اقلید در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: هرچند قوانین اقتصادی خوبی در حوزه مسکن خودرو نظام بانکی و… در مجلس یازدهم تصویب شده است اما مردم زمانی می‌توانند اثرات این قوانین را در زندگی خود احساس کنند که به درستی اجرایی شده باشد.

وی اضافه کرد: وظیفه مجلس دوازدهم نظارت بر حسن اجرای قوانینی مانند جهش تولید مسکن و ساماندهی صنعت خودرو است زیرا در صورت اجرایی شدن این دو قانون دو دغدغه مهم مردم یعنی تأمین مسکن و خودروی ارزان قیمت رفع می‌شود.

این نماینده مردم در مجلس دوازدهم در مصاحبه با خانه ملت تصریح کرد: از دیگر موضوعاتی که باید به دقت مورد بررسی قرار گیرد استفاده از ظرفیت‌های مغفول کشور یعنی معادن است که برای تحقق این مهم باید قوانین مناسبی تصویب شود تا دولتمردان و مسئولان اجرایی ملزم به برنامه‌ریزی و تدوین استراتژی‌ها و اقدامات مناسب در این حوزه شوند، در حال حاضر متأسفانه به دلیل برخی بی توجهی‌ها از پتانسیل این حوزه به درستی استفاده نمی‌شود.

منبع

مهر

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا