صنعت، معدن، تجارت

آغاز پیش فروش سایپا برای طرح جایگزینی خودروهای فرسوده

پیش فروش محصولات گروه خودروسازی سایپا برای متقاضیان طرح جایگزینی خودروهای فرسوده که از ساعت ۱۰ صبح امروز آغاز شد تا ۲۶ خرداد ادامه دارد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، پیش فروش محصولات گروه خودروسازی سایپا برای متقاضیان طرح جایگزینی خودروهای فرسوده که از ساعت ۱۰ صبح امروز آغاز شد تا ۲۶ خرداد ادامه دارد. متقاضیانی که در بهمن ماه سال گذشته با ثبت نام در این طرح، اطلاعاتشان را به ستاد نوسازی ناوگان و اسقاط خودروهای فرسوده ارسال کرده‌اند و پس از درج مشخصات خودروی فرسوده، حائز شرایط مشارکت در این طرح بوده‌اند، می‌توانند برای ثبت نام خودروهای عرضه شده در این طرح اقدام کنند.

در این طرح خودروهای اطلس، شاهین با گیربکس اتوماتیک و کوییک GXR-L با رینگ آلومینیومی و ترمز ESC با موعد تحویل مهرماه ۱۴۰۳ عرضه شده است.

متقاضیان پس از دریافت پیامک از سوی خودروساز می‌توانند با مراجعه به نشانی اینترنتی https://saipa.iranecar.com به انتخاب نوع خودرو، ثبت نام و واریز پیش پرداخت اقدام کنند.

بر اساس این گزارش؛ آغاز فرآیند ثبت نام پس از رؤیت و تأیید اقرارنامه امکان پذیر بوده و حداکثر مهلت تکمیل فرآیند اسقاط و ارائه مدارک و مستندات لازم تا یک ماه قبل از موعد تحویل اعلامی (حداکثر تا پایان شهریور ۱۴۰۳) است و در صورت واریز وجه پیش پرداخت و نبود اقدام لازم برای اسقاط خودرو و اخذ تاییدیه فراجا و ستاد نوسازی در مهلت زمانی مذکور، ثبت نام و واریز وجه منتخبان باطل و مبلغ واریزی بدون پرداخت سود مشارکت و سود انصراف به حساب مشتری بازگردانده می‌شود.

منبع

مهر

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا