بانکبانک و بیمه

آگهی مزایده شماره ۴۲ املاک تملیکی و مازاد بانک آینده، منتشر شد.

بانک آینده در راستای مولدسازی دارایی‌ها، شماری از املاک تملیکی و مازاد بر نیاز خود را از طریق مزایده عمومی به‌فروش می‌‌رساند.
به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی از روابط عمومی بانک آینده؛ این املاک شامل ۱۰۱ مورد واقع در استان‌های: اصفهان، ایلام، آذربایجان‌شرقی، بوشهر، تهران، چهارمحال بختیاری، خراسان‌جنوبی، خراسان‌رضوی، خراسان‌شمالی، خوزستان، سمنان، فارس، قزوین، قم، کرمانشاه، گلستان، هرمزگان و یزد است که به دو صورتِ: نقدی و نقد و اقساط، به‌فروش می‌رسند.
بر این اساس متقاضیان محترم برای کسب اطلاعات بیشتر و هماهنگی برای بازدید املاک در روزهای کاری از تاریخ ۱۴۰۳/۰۳/۱۹ تا ۱۴۰۳/۰۳/۲۹ و از ساعت ۰۷:۳۰ تا ۱۲:۳۰ با شماره تلفن‌های ۱۴۷۵تا ۸۵۹۳۱۴۷۲-۰۲۱ تماس حاصل نمایند و برای اخذ اسناد شرکت در مزایده به کلیه شعب بانک آینده یا به نشانی: تهران، بزرگراه مدرس، تقاطع نلسون ماندلا (الهیه)، ابتدای خیابان بیدار، برج آینده طبقه چهارم (اداره ساختمان و املاک املاک) مراجعه فرمایند.
آخرین مهلت برای تسلیم پاکت‌ها در تهران و شهرستان‌ها ساعت ۱۳:۰۰ روز چهارشنبه ۱۴۰۳/۰۳/۳۰ بوده و پاکت‌های حاوی پیشنهادهای خرید دریافت شده نیز روز شنبه ۱۴۰۳/۰۴/۰۲ رأس ساعت ۱۳:۰۰ در ساختمان مرکزی بانک آینده به‌نشانی یادشده فوق، بازگشایی خواهد شد.

 

 اطلاعات بیشتر…

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا