امور زیربناییكشاورزی و دامپروری

جشنواره پنیر برگزار می‌شود

جشنواره پنیر ایران از ۳ تا ۶ تیر ماه (در ایام عید غدیر) در برج میلاد تهران برگزار خواهد شد.

همچنین بخوانید

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، محمدرضا بنی‌ طبا، سخنگو انجمن صنایع فرآورده‌های لبنی ایران درباره برگزاری جشنواره پنیر گفت: این جشنواره قرار است با عنوان «پنیر، سینما و موسیقی» از تاریخ سوم تا ششم تیر به مدت ۴ شب با اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری در برج میلاد تهران برگزار شود.

او درباره برگزاری جشنواره پنیر توضیح داد: انجمن صنایع فرآورده‌های لبنی با همکاری شرکت‌های لبنی با برگزاری این جشنواره قصد دارد تا آگاهی مردم نسبت به تنوع پنیر تولیدی کشور و همچنین انواع مصارف پنیر در سفره خانوار را افزایش دهند.

بنی‌طبا با اشاره به اینکه در حال حاضر بیش از ۲۰۰ نوع پنیر در کشور تولید می‌شود، بیان کرد: بسیاری از مردم تنها با چند نوع از پنیر موجود در بازار آشنا هستند و پنیر را تنها وعده‌ای برای صبحانه می‌دانند. این در حالی است که تنوع پنیرهای موجود در بازار برای انواع وعده‌ها و تهیه غذاهای متنوع است.

سخنگو انجمن صنایع فرآورده‌های لبنی گفت: میزان پروتئین موجود در پنیر می‌تواند به راحتی جایگزین پروتئین گوشت و مرغ شود و این نکته‌ای است مردم نسبت به آن آگاهی لازم را ندارند.

بنی طبا گفت: جشنواره «پنیر، سینما، موسیقی» با برنامه‌های متنوع از جمله اجرای زنده گروه‌های موسیقی مشهور، اکران فیلم‌های سینمایی، رالی شهری و بازی‌های ویژه کودکان برگزار می‌شود.

منبع

مهر

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا