بانکبانک و بیمه

افتتاح بیمارستان پارس با تسهیلات بانک صنعت و معدن و با حضور وزرای نیرو و نفت در استان سیستان و بلوچستان

بیمارستان پارس که از سوی بانک صنعت و معدن تامین مالی شده است، با حضور وزرای نیرو و نفت در استان سیستان و بلوچستان افتتاح و به بهره برداری رسید.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی از روابط عمومی بانک صنعت و معدن، شرکت پارس طب زاهدان با سرمایه ای حدود ۶ هزار میلیارد ریال در راستای محرومیت زدایی استان و افزایش قابلیت های پزشکی و درمانی اقدام به راه اندازی اولین بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی ۱۹۵ تخت خوابی پارس در استان سیستان و بلوچستان با اشتغالی بالغ بر ۵۵۰ نفر نمود.
این شرکت به منظور تجهیز برخی از تأسیسات مورد نیاز بیمارستان جهت دریافت تسهیلات به مبلغ ۵۰۰ میلیارد ریال از محل منابع تفاهم نامه سازمان همیاری شهرداری های استان سیستان و بلوچستان با بانک صنعت ومعدن، به این بانک معرفی گردید، که با تأمین مالی مبلغ مذکور در قالب تسهیلات سرمایه ثابت و سرمایه در گردش موافقت به عمل آمد.
گفتنی است، استان سیستان و بلوچستان به عنوان پهناورترین استان کشور و با جمعیتی بالغ بر ۷/۲ میلیون نفر متأسفانه تاکنون فاقد بیمارستان خصوصی بوده است که شرکت پارس طب با همت کادر پزشکی استان و تأمین مالی شبکه بانکی موفق به احداث یک بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی با زیربنای حدود ۲۶ هزار متر مربع در هشت طبقه گردید.

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا