صنعت، معدن، تجارت

صدور ۳۹ تاییدیه خدمات پس‌ از فروش برای خودروهای وارداتی

معاون وزیر صمت گفت: ۳۱ تاییدیه خدمات پس از فروش در حوزه خودروهای وارداتی و ۸ تاییدیه در حوزه خودروهای برقی داریم.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، علیرضا شاه‌میرزایی معاون تجارت و خدمات وزیر صمت امروز در نشست خبری در مورد وضعیت خدمات پس از فروش خودروهای وارداتی، اظهار کرد: در حال حاضر ۳۱ تاییدیه خدمات پس از فروش واردات خودرو (در برندهای مختلف) داریم. ۸ مجموعه نیز در حوزه واردات خودروهای برقی تاییدیه خدمات پس از فروش گرفته‌اند.

وی در مورد خدمات پس از فروش اتوبوس‌ها نیز گفت: موانعی در خوزه خدمات پس از فروش اتوبوس‌های وارداتی نداریم؛ در حال حاضر ۲۳۰ نوع اتوبوس تاییدیه خدمات پس از فروش دارند.

شاه‌میرزایی افزود: توانایی ارائه خدمات را بر اساس شاخص‌هایی از جمله تعداد تعمیرگاه‌ها، ابزارها و… تدوین کرده‌ایم و شرکت‌های بازرسی تخصصی بر شرایط رعایت استاندارد هم نظارت می‌کنند.

رتبه بندی واردکنندگان موبایل بر اساس خدمات پس از فروش موبایل

وی در مورد خدمات پس از فروش تلفن همراه گفت: پارسال تمام واردکنندگان موبایل تعهد دادند نسبت به ارائه خدمات پس از فروش و شفافیت فروش اقدام کند. در حال حاضر ۳ شرکت اصلی در حوزه واردات موبایل سامانه‌های خود را شفاف کردند.

معاون وزیر صمت تصریح کرد: هفته گذشته رتبه بندی واردکنندگان را تغییر دادیم که در همین راستا مقرر شد میزان ثبت سفارش بر اساس اقدامات شرکت در حوزه خدمات پس از فروش باشد. هم اکنون نیز در حال رتبه بندی شرکت‌ها بر همین مبنا هستیم. در صورتی که شرکت‌ها شفاف باشند سقفشان در ثبت سفارش افزایش می‌یابد.

تکمیل می‌شود…

منبع

مهر

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا