کسب و کار

حضور متفاوت برند هایلی در نمایشگاه آگروفود ۱۴۰۳

 

سی‌ویکمین دوره‌ی نمایشگاه ایران آگروفود از تاریخ ۱۹ تا ۲۲ خرداد ماه ۱۴۰۳به مدت ۴ روز در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌گردد.

نمایشگاه بین‌المللی ایران آگروفود بستری مناسب برای آشنایی مشتریان با محصولات و خدمات برندها، تعامل هر چه بیشتر شرکت‌‌ها و بازدیدکنندگان با شرکت‌های داخلی و بین‌المللی و همینطور فرصتی برای ارتباط بیشتر تامین‌کنندگان و تولیدکنندگان صنایع کشاورزی، مواد غذائی، ماشین‌آلات و صنایع وابسته فراهم کرده است و هر ساله میزبان طیف وسیعی از این برند‌ها می‌باشد.

همچنین بخوانید

برند هایلی، یکی از برندهای برتر صنعت مواد غذایی، امسال نیز مانند سال‌‌های گذشته به عنوان یکی از برندهای صنعت مواد غذایی ایران در نمایشگاه ایران آگروفود ۱۴۰۳ در سالن ۶ حضور دارد.

به گفته افسانه جوانشاه، مدیر مارکتینگ هایلی، این برند امسال هدفمندتر از سال‌های گذشته در نمایشگاه آگروفود حضور پیدا کرده و هدف این برند از شرکت در نمایشگاه عبارتند از:

  • رونمایی از هویت جدید برند هایلی
  • آشنایی با مشتری‌های جدید و ارتباط با مشتریان قبلی این برند
  • معرفی توانمندی‌ها، تغییرات و پیشرفت‌های این برند در زمینه مواد غذایی
  • تبادل اطلاعات جدید در زمینه فناوری‌های روز با شرکت‌های دیگر
  • معرفی محصولات صادراتی هایلی و افزایش تبادلات تجاری
  • معرفی هویت جدید برند هایلی به شرکای تجاری
  • ارتباط با تامیین‌کنندگان مواد اولیه کارخانجات و عقد قرارداد

ایشان همچنین هدف از ریبرندینگ هایلی را حضور پرقدرت و پررنگ در بازار و اجرای اصولی فرآیند برندینگ اعلام کرد. افسانه جوانشاه خاطر نشان کرد که در آینده‌ای نزدیک، این برند به یکی از بازیگران اصلی و قدرتمند صنعت غذایی ایران تبدیل می‌شود.

شرکت در نمایشگاه ایران آگروفود برای عموم آزاد بوده و تمامی علاقه‌مندان به این صنعت می‌توانند از این نمایشگاه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران بازدید کنند.

منبع
این مطلب رپورتاژ آگهی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا