پرداخت الکترونیک

به‌پرداخت ملت؛ طلایه‌دار عرصه پرداخت الکترونیک کشور

شرکت به‌پرداخت ملت با میزبانی ۲۰.۳۹ درصد کل ارزش ریالی تراکنش‌های سال ۱۴۰۲، همچنان بالاترین سهم بازار پرداخت الکترونیک کشور را در اختیار دارد.

به گزارش آرمان اقتصادی از روابط عمومی شرکت به‌پرداخت ملت، این شرکت در سه سال گذشته نیز با در اختیار داشتن به‌طور متوسط حدود ۱۹ درصد از سهم مبلغی بازار، بالاترین میزان ارزش ریالی تراکنش‌ها را در شبکه الکترونیکی پرداخت پشتیبانی کرده است.

براساس گزارش اقتصادی سالانه شرکت شبکه الکترونیکی پرداخت کارت (شاپرک) از عملکرد شبکه پرداخت کشور در سال ۱۴۰۲، سهم مبلغی شرکت به‌پرداخت ملت در سال ۱۴۰۱ معادل ۱۹.۸۲ درصد بوده که در سال گذشته با رشد ۰.۵۷ درصدی به ۲۰.۳۹ درصد افزایش پیدا کرده است.

بررسی سهم شرکت‌های PSP از بازار تراکنش‌های هر یک از ابزارهای پذیرش نشان می‌دهد؛ به‌پرداخت ملت با سهم ۱۸.۶۳ درصدی از مبلغ تراکنش‌های کارتخوان فروشگاهی که نسبت سهم ۱۸.۳۰ درصدی سال گذشته این شرکت ۰.۳۳ درصد افزایش داشته، همچنین با سهم ۲۷.۹۴ درصدی از مبلغ تراکنش‌های ابزار پذیرش اینترنتی و سهم ۴۶.۱۱ درصدی از مبلغ تراکنش‌های ابزار پذیرش موبایلی، بالاترین سهم مبلغی در هر سه ابزار پذیرش را در قلمرو خود حفظ کرده است.

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا