ارتباطات و فناوري اطلاعاتامور زیربنایی

تولید منبع تغذیه کامپیوتر با گارانتی ۷ ساله توسط یک شرکت دانش بنیان

گروهی از مهندسان یکی از شرکت‌های دانش بنیان اقدام به تولید قطعات و تجهیزات کامپیوتری در ۳ رده آفیس، گیمینگ و economic کرده‌اند که به گفته آنها پاورهای این شرکت ضمانت ۷ ساله دارد و در مانیتورهای ساخت این شرکت نیز با سوختگی کمتر از ۵ پیکسل، تعویض انجام خواهد شد.

کاوان مروتی از فناوران یکی از شرکت در گفت‌وگو با ایسنا با بیان اینکه این شرکت به عنوان یکی از تولید کنندگان قطعات کامپیوتر در کشور فعالیت دارد، گفت: کیس، پاور، موس، کیبورد، کامپیوترهای شخصی آل این وان (AIO PC) یا رایانه‌های رومیزی و مادربرد (Motherboard) از جمله محصولات تولیدی این شرکت به شمار می‌رود.

همچنین بخوانید

وی با بیان اینکه این محصولات در ۳ رده آفیس، گیمینگ و economic به تولید رسیده است، اظهار کرد: مادربرد تولید شده در این شرکت بر اساس بررسی نقاط ضعفی که برندهای موجود در بازار دارند، طراحی شده است. از جمله این معایب می‌توان به تعداد ماسفت (MOSFET) در مادربردها اشاره کرد. ماسفت، برق تغذیه CPU را تامین می‌کند و هر چه تعداد آنها بالاتر باشد، باعث می‌شود خروجی CPU‌ ارتقا یابد.

مروتی، H510 mk، H610 mk، B560 md و B620 md را از جمله مدل‌های مادربردهای تولیدی در این شرکت نام برد و یادآور شد: این مادربردها نسل ۱۰ تا ۱۴ را برای کاربران پشتیانی می‌کنند. مدل H510 mk این شرکت که پایین‌ترین مدل مادربردهای تولیدی به شمار می‌رود، رتبه اول بنچمارک و بالاتر از ایسوس را کسب کرده است.

فناور این شرکت از تولید سری جدید مادربردهای گیمینگ در سال جاری خبر داد و یادآور شد: این سری علاوه بر آنکه قیمت کمتری دارند، بهترین خروجی را برای کاربر فراهم می‌کنند.

وی با تاکید بر اینکه مادربردهای تولیدی این شرکت در کشور تجاری سازی شده است، خاطر نشان کرد: گارانتی محصولات ما “در جا تعویض” است به این معنا هر بخش یا قطعه‌ای از محصولات ما که به دست مشتریان رسیده باشد و مشکلی باشد از ۲۴ ماه تا ۷ سال بی قید و شرط تعویض خواهد شد.

مروتی اضافه کرد: به عنوان مثال در مانیتور، کمتر از ۵ پیکسل سوختگی تعویض صورت نمی‌گیرد ولی حتی با یک پیکسل سوختگی در مانیتورهای این شرکت، تعویض انجام خواهد شد.

وی به تولید پاور در این شرکت اشاره کرد و افزود: پاورهای تولیدی این شرکت به گونه‌ای تولید شده است که اگر سیستم در حالت اور لود از لحاظ سخت افزار یا نرم افزاری با مشکلی مواجه شود، دمای سیستم را تشخیص می‌دهد و به نسبت دمای سیستم و کارکرد پاور،سیستم را خاموش می‌کند تا دمای سیستم افزایش نیابد.

مروتی با بیان اینکه این قابلیت در سایر پاورها وجود ندارد و موجب سوختن پاور می‌شود، اضافه کرد: پاورهای این شرکت از ۳ تا ۷ سال ضمانت دارند.

به گفته وی، پاورهای این شرکت دارای استاندارد ۸۰ پلاس جهت‌بهره وری انرژی هستند. این استاندارد در دسته‌های مختلف طبقه‌بندی می‌شوند که به این شرح است:

استاندارد۸۰ پلاس پایه
استاندارد ۸۰ پلاس برنز (Bronze)
استاندارد ۸۰ پلاس نقره ای (Silver)
استاندارد ۸۰ پلاس طلایی (Gold)
استاندارد ۸۰ پلاس پلاتین (Platinum)
ستاندارد ۸۰ پلاس تیتانیوم (Titanium)

انتهای پیام

منبع

ایسنا

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا