انرژی

بدری: نباید برق چاه‌های کشاورزی قطع شود

نماینده اردبیل در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این‌که نباید برق چاه‌های کشاورزی قطع شود، گفت که کشاورزان در تمام حوزه‌ها تحت فشار هستند دیگر نباید متحمل هزینه قطع برق چاه‌های کشاورزی شود.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، صدیف بدری در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی و در جریان بررسی نحوه مدیریت مصرف انرژی در کشور اظهار کرد: اخیرا سخنگوی صنعت برق بیان داشته که اگر مصرف برق خانوار در ماه بیشتر از ۳۰۰ کیلو وات شود مردم باید قبوض نجومی را پرداخت کنند. سوال این است که این معیار چگونه سنجیده شده است؟ اگر متوسط برق مصرفی برای هر متر خانه را ۱۰۰ کیلو وات در نظر بگیریم کدام ایرانی می‌تواند حتی در خانه ۳۰ متری کمتر از ۳۰۰ کیلو وات مصرف کند و شاهد قبض نجومی برق هم نباشند.

همچنین بخوانید

وی با اشاره به قانون بهبود محیط کسب و کار گفت: طبق این قانون قطع برق چاه‌های کشاورزی ممنوع است اما وزارت نیرو اولین کار را در قطع چاه‌های کشاورزی قرار می‌دهد.

این نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که نباید برق چاه‌های کشاورزی قطع شود، تصریح کرد: کشاورزان در تمامی حوزه‌ها تحت فشار هستند آنها با مشکلات مختلفی مواجه می‌شوند دیگر نباید برق چاه‌های کشاورزی قطع شود.

انتهای پیام

منبع

ایسنا

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا