بورسفرابورس

مدیریت مصرف انرژی، اولویت‌ مجلس دوازدهم

مصطفی نخعی، نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس با اشاره به اهمیت بهینه‌سازی انرژی در برنامه‌های ششم و هفتم توسعه بیان کرد: در مجلس دوازدهم اقدامات مناسبی به‌منظور کاهش ناترازی برق در نظر گرفته شده است.

همچنین بخوانید
نخعی

به گزارش پایگاه خبری بازار سرمایه ایران(سنا) به نقل از خانه ملت، مصطفی نخعی با اشاره به ناترازی برق و آب، گفت: قانون مانع‌زدایی از صنعت برق یکی از ریل‌گذاری‌های خوب مجلس یازدهم در راستای کاهش ناترازی صنعت برق به شمار می‌آید چرا که در این قانون موارد بسیار مهمی به منظور رفع ناترازی پیش‌بینی شده است از این رو، اولویت ما در مجلس دوازدهم پیگیری احکام این قانون است.

نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس ادامه داد: بحث توسعه انرژی‌های تجدیدپذیر به منظور متنوع کردن سبد انرژی در این قانون به همراه سیاست‌ها و مسائل تکلیفی، افزایش راندمان نیروگاه‌ها، تعیین تکلیف یارانه برق در طول زنجیره توزیع و انتقال برق دیده شده لذا به نظر می‌رسد در مجلس دوازدهم در بُعد نظارتی اقدامات مناسبی به‌منظور کاهش ناترازی برق عملیاتی شود.

وی با اشاره به اهمیت بهینه‌سازی انرژی که در دو برنامه ششم و هفتم توسعه مورد تاکید قرار گرفته، افزود: توسعه بهینه‌سازی انرژی به منظور مدیریت مصرف انرژی به ویژه برق باید از اولویت‌های دولت آینده و مجلس دوازهم باشد.

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا