کسب و کار

چرا ساعت مچی برند بخریم؟

 از کجا ساعت برند خریداری کنیم؟ چرا ساعت برند خریداری کنیم؟ آیا ارزشش را دارد؟

خرید ساعت مچی برند می تواند روی ساخت یک استایل بی نظیر به شما کمک کند. از قدیم الایام یکی ازاکسسوری های بسیار جذاب در استایل افراد، ساعت برند بوده است. اگر شما نیز دوست دارید تیپ جذاب و تآثیر گذاری داشته باشید، از این مقاله فروشگاه ساعت فوریو را تا آخر بخوانید! امروزه برای سلیقه های مختلف ساعت های اصل متنوعی در بازار وجود دارد و گاه این تنوع، انتخاب ساعت مورد علاقه ی ما را سخت می کند. البته ساعت اورجینال و برند اصلی همیشه مورد تحسین اشخاص بوده است. چرا برای خرید ساعت برند مبلغ بالایی بپردازیم؟ چگونه ساعت اصل متناسب با استایل خود انتخاب کنیم؟ قیمت ساعت های برند چقدر است؟ مزایا و معایب داشتن ساعت برند در چیست؟ از کجا ساعت اورجینال بخریم؟ چگونه ساعت اصل را از تقلبی تشخیص بدهیم؟ این ها قسمتی از سوالاتی هستند که ذهن شما را موقع خرید ساعت برند درگیر می کند، در این مقاله سعی می کنیم تا به برخی از این سوالات پاسخ بدهیم.

خرید ساعت مچی برند

همچنین بخوانید

از کجا ساعت برند خریداری کنیم؟

اگر می خواهید به صورت آنلاین ساعت برند بخرید از فروشگاه های دارای نماد اعتماد الکترونیک که نمایندگی برندهای ساعت هستند، مثل فروشگاه ساعت فوریو اقدام به خرید ساعت کنید. فروشگاه ساعت فوریو نمایندگی ساعت فردریک کنستانت، ساعت تیمبرلند، ساعت ورساچه، ساعت آلپینا و بسیاری از برندها ی مطرح دیگر شامل کالکشن های زنانه و مردانه ساعت می باشد.حال که تصمیم گرفته اید ساعت برند بخرید، باید در انتخاب فروشگاه نیز دقت داشته باشید. از طرف دیگر آنجایی که کارخانه هایی وجود دارند که فیک ساعت اصل را بسیار شبیه به همانند اورجینال آن می سازند و به قیمت اصلی به فروش می رسانند، مواظب باشید که اگر دیدید جایی با قیمت بسیار پایینتر از قیمت واقعی آن اقدام به فروش محصول خود می کند، فریب نخورید و بعد از تحقیق و اطمینان از با اصالت بودن فروشگاه اقدام به خرید نمایید. فروشگاه هایی که محصول برند می فروشند، تخفیف چندانی ندارند و گارانتی خود را از طریق شرکت معتبری ارائه می دهند.

خرید ساعت برند

اگر جزو آن دسته افرادی هستید که به کاریزماتیک بودن سبک پوشش اعتقاد دارید و دوست دارید استایل چشمگیری داشته باشید، خرید ساعت برند جزو ملزومات تیپ شما خواهد بود. ساعت هایی که از اصالت ویژه ای برخوردار هستند، نه تنها با مرور زمان از ارزش آن ها کاسته نمی شود، بلکه بعد از مدت ها می توانید حتی ساعت را با قیمت خوبی، حتی گاها با قیمتی بالاتر از زمان خرید بفروشید. بعضی از افراد با توجه به همین ویژگی برای خرید ساعت مچی برند رغبت پیدا می کنند. البته داشتن استحکام بالا، طراحی منحصر به فرد، امکانات ویژه از دلایل دیگر خرید ساعت اصل می باشد.

چگونه ساعت متناسب با استایل خود انتخاب کنیم؟

ساعت نیز همانند سایر اکسسوری های تجملاتی تنوع فراوانی دارد. ساعت های کلاسیک، مدرن، تجملاتی، ساده، چند موتوره، مجهز به تکنولوژی های روز، اسپورت و انواع بسیار دیگر. هر کارخانه ای برای هر نوع از ساعت ها طراحی های گوناگونی عرضه می کند . سوپر استارها که به قیمت گزاف ساعت برند اهمیتی نمی دهند و فقط دوست دارند با هر استایل خود، ساعت متنوعی داشته باشند، یا آن دسته از اشخاص که به گردآوری کلکسیون ساعت علاقه دارند از مشتریان دایمی این کارخانه ها می باشند. شما نیز بهتر است قبل از اقدام به خرید آن در نظر بگیرید که می خواهید با چه نوع استایلی آن را ست کنید و یا چه قابلیت هایی از آن انتظار دارید.

مزایا و معایب خرید ساعت برند در چیست؟

از آنجایی که مدت هاست ساعت نیز به صنعت مد و فشن ورود پیدا کرده است، پر واضح است که داشتن ساعت برند تنها برای سوپر استارها حائز اهمیت نیست، بلکه برای اشخاصی که به ظاهر خود اهمیت می دهند و دوست دارند در جمع بدرخشند، مهم جلوه می کند. از سوی دیگر به دلیل دارا بودن جنس مرغوب و همچنین دوام طولانی مدت زیبایی آن، افراد خرید این گونه ساعت را مقرون به صرفه می دانند. دلیل محکم دیگری که برای خرید ساعت اصل وجود دارد، گارانتی داشتن آن است. البته ساعت های برند خاصی نیز وجود دارند که با توجه به قیمت بسیار بالای آن در تعداد محدود ارائه می شوند ، این ساعت ها مشتریان ویژه ی خود را دارند و در هر مغازه ای عرضه نمی شوند.

از طرف دیگر شاید بتوان گفت خرید ساعت برند معایبی هم دارد! همان طور که می دانید، نگهداری از ساعت برند کار ساده ای نیست و باید در نگاهداشت آن دقت زیادی داشت. هرچند که در سطر های بالاتر گفتیم، هر روزی که از خرید ساعت اصل می گذرد بر ارزش آن افزوده می شود، اما اگر دچار خراش صفحه یا هر ایراد دیگری شود که مشمول گارانتی نشود، به شدت قیمت آن کاهش می یابد. هم چنین به علت قیمت بالای ساعت برند، ممکن است نگهداری از آن سخت باشد و باید برای جلوگیری از دزدی آن را در جای امنی نگهداری کرد. افرادی که به جمع آوری کلکسیون ساعت های لاکچری مشغولند، غالبا در گیر این مشکلات هستند.

قیمت ساعت های اورجینال چقدر است؟

سقف مشخصی برای قیمت ساعت های برند وجود ندارد. بعضی از کارخانه ها ساعت های چند میلیون دلاری برای مشتریان خاص پسند خود طراحی می کنند. برای ساخت بعضی از ساعت ها گاهی ماه ها وقت لازم است و چون در تعداد محدود و با سبکی ویژه طراحی می شود، قیمت بالاتری در نظر گرفته می شود. البته اگر در ساخت آن ها جواهرات گران بها استفاده شود، بر ارزش آن افزوده خواهد شد. بسیاری از برندهای ساعت مچی هستند که در رده ساعت های لوکس قیمت نسبتا مناسب دارند. مثلا برند ساعت مچی فردریک کنستانت نسبت به برند ساعت روکس عموما قیمت های پایین تری دارد. پس یکی از مواردی که پیش از خرید ساعت برند باید به آن توجه کنید، مشخص کردن یک سقف بودجه است.

چگونه ساعت اصل را از تقلبی تشخیص بدهیم؟

با توجه به قیمت بسیار بالای ساعت برند، کارخانه ها دست به کار شده اند تا ساعت های فیک اما بسیار شبیه به اصل را بسازند. ظاهر این ساعت های تقلبی بسیار شبیه به اصل خود است. شاید همه نتوانند با دقت بر متریال یا طراحی آن از عهده تشخیص اصل بودن آن برآیند. اما مسئله ای که وجود دارد این است که این ساعت ها گارانتی شرکت مربوط به برند اصلی را ندارند و همچنین لوگو کارخانه تفاوت هر چند ریزی با لوگو اصلی خواهد داشت. اگر لحاظ کردن همه ی این موارد برای شما سخت است، پس سعی کنی از فروشگاه معتبر مثل فروشگاه ساعت فوریو https://4u.style اقدام به خرید کنید تا خرید امنی را تجربه کرده باشید.

سخن آخر

همانطور که اشاره کردیم، در صورتی که می خواهید شیک پوش بودن شما درخشندگی بیشتری داشته باشد، حتما با توجه به نوع سبک پوشش خود و همچنین با توجه به انتظاراتی که از یک ساعت دارید، اقدام به انتخاب و خرید ساعت برند نمایید. شکی نیست، افرادی که به جزئیات استایل اهمیت می دهند، در نظر سایرین جذابتر به نظر می رسند. حال آنکه با خرید یک ساعت برند از یک فروشگاه مطمئن علاوه بر اینکه استایلیست بودن خود را نشان می دهید، سرمایه گذاری بلند مدتی نیز انجام داده اید. چرا که اگر از ساعت اصل خود به خوبی مراقبت کنید، زمانی که دیگر داشتن آن برای شما جذابیت خود را از دست داد ، می توانید آن را به قیمت خوبی به فروش برسانید. در این بین کسانی وجود دارند که توان مالی لازم برای خرید ساعت اورجینال صفر ندارند، بنابراین منتظر می مانند تا دست دوم این ساعت های فاخر را خریداری نمایند.

 

برچسب ها : اقتصاد,اقتصادی,ساعت برند,خرید ساعت برند,ساعت,خرید ساعت,فوریو,فروشگاه ساعت فوریو

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا