انرژی

ترامپ با ماینرهای بیت‌کوین دیدار کرد

با تلاش رئیس جمهور سابق آمریکا برای جلب حمایت بیشتر در آستانه انتخابات نوامبر، چندین ماینر بیت کوین سه‌شنبه شب در مارالاگو با دونالد ترامپ، دیدار کردند.

به گزارش آرمان اقتصادی، متیو شولتز، رئیس اجرایی شرکت استخراج ارزهای دیجیتال «کلین اسپارک» اظهار کرد: ترامپ به حاضران گفت رمزارز را دوست دارد و آن را درک می‌کند و افزود: استخراج کنندگان بیت‌کوین به تثبیت عرضه انرژی از شبکه، کمک می‌کنند. به گفته شولتز، ترامپ وعده داد مدافع استخراج کنندگان رمزارز در کاخ سفید خواهد بود.

همچنین بخوانید

رئیس جمهور سابق آمریکا در مسیر مبارزات انتخاباتی به عنوان راهی برای جلب رای دهندگان جدید، در هفته‌های اخیر به طور فزاینده ای، حمایت خود را از بیت‌کوین و سایر دارایی‌های دیجیتال ابراز کرده است.

او در خصوص این موضوع، از ایلان ماسک مشاوره گرفته و در کنوانسیون اخیر حزب لیبرتارین، وعده داد حکم محکومیت راس اولبریخت، بنیانگذار محکوم بازار آنلاین «سیلک رود» را تخفیف دهد. کمپین ترامپ هم اکنون در حال پذیرفتن کمک‌های مالی در قالب ارز دیجیتال است.

طبق پستی که در شبکه اجتماعی ایکس منتشر شد، جیسون لی، رئیس اجرایی و مدیر شرکت «رایوت پلتفرم» هم با ترامپ در مارالاگو دیدار کرد.

این دیدارها در حالی برگزار می‌شود که استخراج کنندگان رمزارز، با واکنش‌های شدیدی در خصوص طیف وسیعی از مسائل از جمله تغییرات اقلیمی و تاثیر آن بر شبکه‌های برق محلی، روبرو شده اند.

دموکرات‌ها، تلاش‌ها را برای افزایش نظارت بر مصرف انرژی و انتشار کربن استخراج‌کنندگان بیت‌کوین هدایت می‌کنند، در حالی که تد کروز، سناتور تگزاس، از حامیان برجسته این صنعت بوده است.

در این بین، صنعت رمزارز، تلاش می‌کند نامزدهایی را که برای دارایی‌های دیجیتالی مطلوب می‌دانند، تقویت کند.

بر اساس گزارش بلومبرگ، ‌ آمریکا از سال ۲۰۲۱، پس از اینکه پکن فعالیت صنعت رمزارز را ممنوع کرد، جای چین را به عنوان قطب استخراج بیت‌کوین گرفته است. این فرآیند انرژی‌بر، شامل استفاده از رایانه‌های قدرتمند برای اعتبارسنجی تراکنش‌های رمزگذاری‌شده در بلاک چین بیت‌کوین و دریافت پاداش‌هایی در قالب توکن است.

انتهای پیام

منبع

ایسنا

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا