انرژی

واگذاری بیش از ۴۲ هزار انشعاب برق به مشترکین لرستانی

مدیرعامل شرکت توزیع برق لرستان گفت: بیش از ۴۲ هزار انشعاب به مشترکین استان در دولت سیزدهم واگذار شده است.

مهران امیری در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: در دولت سیزدهم ۴۲ هزار و ۷۶۶ انشعاب مشترک شامل ۷۶۸ مشترک دیماندی و ۴۱۹۹۸ مشترک عادی واگذار شد.

همچنین بخوانید

وی با بیان اینکه گسترش فرهنگی خدمات غیرحضوری و دفاتر پیشخوان و استفاده از سامانه برق من در این مدت انجام شده است، افزود: قرائت از راه دور حدود ۱۴۰۰۰ مشترک دیماندی و عادی دارای کنتور هوشمند و صدور صورتحساب آنلاین و ارسال صورتحساب از طریق پیامک برا ی مشترک که این موضوع علاوه بر صحت دقیق قرائت، موجب صرفه‌جویی مصرف کاغذ و رعایت مسائل زیست محیطی را به دنبال دارد.

مدیرعامل شرکت توزیع برق لرستان خاطرنشان کرد: اعمال پاداش همکاری مدیریت مصرف فصل تابستان برای مشترکین خانگی به تعداد ۳۱۰.۱۳۹ مشترک و مبلغ ۲۵ میلیارد تومان و پیاده‌سازی و ایجاد بستر جهت خرید مستقیم مشترکین دیماند صنعتی بالای یک مگاوات از طریق بازارهای بورس و دوجانبه و …نیز در مدت یاد شده، صورت گرفته است.

امیری ادامه داد: همچنین در مدت دولت سیزدهم پرداخت خسارت ۶۶۰۰ مشترک زیان دیده بر اثر نوسانات برق با مبلغی در حدود ۷۵ میلیارد ریال در جهت تکریم ارباب رجوع و جبران خسارت وارده به مشترک انجام شده است.

وی تصریح کرد: در مبحث جمع‌آوری برق‌های غیرمجاز ۸۵۶۸ مورد انشعاب غیرمجاز کشف و جمع آوری و از محل جمع آوری این انشعابات ۲۴۸ میلیون و ۵۲ هزار و ۸۷۶ کیلووات ساعت انرژی و مبلغ ۳۱۰ میلیارد و ۹۳ میلیون و ۵۳۷ هزار و ۱۰۵ ریال نیز احصاء شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع برق لرستان بیان کرد: در راستای مدیریت بار، قرائت از راه دور مشترکین و همچنین کنترل پذیری مشترکین، تعداد ۵۰ انشعاب ولتاژ اولیه، ۳۲۳ انشعاب ولتاژ ثانویه و ۲۱۵۳ انشعاب عادی نیز کنترل پذیر شده‌اند.  

انتهای پیام

منبع

ایسنا

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا