ارتباطات و فناوري اطلاعاتامور زیربنایی

درخواست از رئیس جمهور آینده برای ایجاد شبکه امن بلاکچین

مدیر خانه بلاکچین ایران گفت: درخواست از رئیس جمهور آینده، توجه و جاری ساختن شبکه امن بلاکچین در همه شئونات فرهنگ، اقتصاد و آموزش و از سویی امکان بهره‌برداری رایگان شهروندان از زیرساخت بلاکچین است.

به گزارش آرمان اقتصادی، مدیر خانه بلاکچین ایران در یادداشتی تحت عنوان درخواست از رئیس جمهور آینده گفت: درخواست از رئیس جمهور آینده، توجه و  جاری ساختن شبکه ی امن بلاکچین در همه شئونات فرهنگ، اقتصاد و آموزش  و از سویی امکان بهره برداری رایگان شهروندان از زیر ساخت بلاکچین است.

علی پاک باخته گان زنجانی این پرسش را مطرح کرد که در وضعیت خاص این روزها و سالی که آن را به نام جهش تولید با مشارکت مردم مزین کرده‌اند، چه شخصی و با چه هدفی می‌تواند سکان هدایت قوه مجریه  را در دست بگیرد که هم اهداف کشور تحقق پیدا کند و هم اقتصاد بیمار کشور به شفای عاجل برسد تا مردم بتوانند زندگی راحت تری را تجربه کنند!؟

این انتظار می‌رود که رئیس جمهور آینده به منظور رشد و شکوفایی دانش و تکنولوژی های روز دنیا، رفع عقب ماندگی، بلکه پیشتازی در عرصه‌های جهانی به عنوان اولین اقدام عملی  موارد زیر را مد نظر قرار دهند:

۱.شبکه امن بلاکچین را در همه شئونات فرهنگ، اقتصاد، آموزش جاری و ساری سازند.

۲.امکان بهره برداری از زیر ساخت بلاکچین به طور رایگان برای شهروندان فراهم شود.

۳.امکان بهره برداری از رمز ارزهای مجازی با اولویت ایستادن بر قله های نظارت در جهت تکامل، توسعه و استفاده صحیح و در راستای منافع ملی کشور مهیا شود.

وی در بخش دیگری از یادداشت خود آورده است: ما در جهانی زندگی می‌کنیم که اقتصاد آن را استارتاپ‌ها و کسب و کارهای نوآورانه پیش می‌برند. بنابراین نباید از این عرصه دور باشیم. فناوری بلاکچین و رمزارزها بهترین و مناسب‌ترین راهکار تامین سرمایه برای کسب و کارهای نوآورانه است؛ دنیای امروز به سمت بلاکچین رفته است و باید به نحو احسن از این علم استفاده شود.

رئیس جمهور آینده می‌بایست اهل تعامل با دنیا بوده و بتواند گام‌های اساسی در جهت رفع تحریم‌های ظالمانه بردارد، چراکه یقیناً خواسته اصلی مردم رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی است که با این مهم رفع می‌شود و همچنین دست کاسبان تحریم بسته می شود یکی از چالش های اصلی دولت جدید، بحران گاز خواهد بود که حتی اگر فشارافزایی پارس‌ جنوبی انجام شود در افق ۱۴۲۰ فقط برای یک‌سوم تقاضا گاز داریم.

طبق نمودارهای رسمی، با تداوم روند فعلی، تا ۱۴۰۷ دیگر گازی برای همین اندک صنایع نیمه‌جان پتروشیمی و فولاد موجود نیست و تاکنون هیچ نامزدی برنامه‌ای ارائه نکرده است.

انتهای پیام

منبع

ایسنا

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا