بانکبانک و بیمه

اهدای نشان عالی مدیریت اثرگذار روابط عمومی به بانک شهر

نشان عالی مدیر اثرگذار روابط عمومی در «دومین اجلاس ملی مدیران روابط عمومی» و «بیست و سومین دوره جوایز صنعت روابط عمومی ایران» به دکتر زهیر مطهری مدیر حوزه ریاست و روابط عمومی بانک شهر اختصاص یافت.

به گزارش آرمان اقتصادی از روابط عمومی بانک شهر، دومین اجلاس ملی مدیران روابط عمومی و بیست سومین دوره جوایز صنعت روابط عمومی ایران طی مراسمی با عنوان “رهبری روابط عمومی در عصر تحولات” با محورهای روابط عمومی و هوش مصنوعی، پایداری، داستان سرایی و خلاقیت، چالش ها و فرصت های آینده آن به همت انجمن متخصصان روابط عمومی با حضور مدیران، متخصصین و فعالان حوزه روابط عمومی کشور برگزار شد.
در این مراسم با قدردانی از اقدامات بانک شهر در توجه به حوزه ارتباطات و روابط عمومی؛ نشان عالی مدیر اثر گذار روابط عمومی به دکتر زهیر مطهری مدیر حوزه ریاست و روابط عمومی بانک شهر اختصاص یافت.
ارتقای دانش و مهارت‌های تخصصی مدیران و کارشناسان روابط‌عمومی، ایجاد فرصتی برای تبادل نظر و تجارب بین فعالان حوزه روابط‌عمومی، شناسایی و بررسی چالش‌ها و فرصت‌های پیش‌رو و ارائه راهکارهای عملی برای ارتقای جایگاه و عملکرد روابط‌عمومی در ایران از مهم ترین اهداف برگزاری دومین اجلاس ملی مدیران روابط ‌عمومی بود.

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا