پرداخت الکترونیک

نتایج نظرسنجی پلتفرم چندین در مسابقات کدنویسی شریف اعلام شد

اشتراک تجربه و مشاوره با حرفه‌ای‌ها، محبوب‌ترین شیوه توسعه فردی برنامه‌نویسان

نتایج نظرسنجی پلتفرم چندین در پنجمین مسابقه کدنویسی شریف «spaghetti contest5» اعلام شد و بر اساس آن «اشتراک تجربه و مشاوره با حرفه‌ای‌ها» به عنوان ایده‌آل‌ترین گزینه برنامه‌نویسان برای رشد و توسعه فردی معرفی شد.

«توسن آکادمی» به عنوان حامی مسابقات کدنویسی مبهم شریف که توسط گروه فناوری اطلاعات شریف (Sharif ICT Group)  در محل صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار شد، با نظرسنجی در میان شرکت‌کنندگان این رقابت‌ها، ایده‌آل‌ترین روش برای رشد و توسعه فردی را بررسی کرد.  

پلتفرم «چندین» برای خلق تجربه اشتراک دیدگاه‌ها راه‌اندازی شده است و با تأکید بر مزایای جمع‌سپاری (Crowdsourcing) دیدگاه‌های متنوعی را در کنار هم قرار داده و با مخاطبان به اشتراک می‌گذارد.

همچنین بخوانید

رویکرد اصلی چندین، فراهم کردن امکانی برای مشاهده نظرات گوناگون در کنار یکدیگر است؛ این پلتفرم کاربر را برای پذیرش تنوع دیدگاه‌ها و سلایق، درک واقع‌بینانه‌تر مسائل و دستیابی به راه‌حل‌های کاربردی‌ یاری می‌کند.

در خلال مسابقه کدنویسی مبهم شریف، برنامه‌نویسان با شرکت در نظرسنجی پلتفرم چندین، به این پرسش که «شما برای توسعه فردی و رشد خود، کدام یک از روش‌های زیر را انتخاب می‌کنید؟» پاسخ دادند.

شرکت‌کنندگان از میان گزینه‌هایی شامل دوره آموزشی آنلاین و وبینار، دوره آموزشی حضوری، رویدادها و دورهمی‌های تخصصی، اشتراک تجربه و مشاوره با حرفه‌ای‌ها و بوت کمپ و هکاتون Hackathon به گزینه موردنظرشان رای دادند. 

بر اساس نتایج نظرسنجی چندین در میان بیش از ۱۵۰ نفر از نخبگان کامپیوتر و برنامه‌نویسی کشور، مهمترین انگیزه برنامه‌نویسان برای انتخاب دوره آموزشی به ترتیب شامل اشتراک تجربه و مشاوره با حرفه‌ای‌ها (۲۵درصد)، بوت کمپ و هکاتون Hackathon (20.31درصد)، دوره آموزشی آنلاین و وبینار (۱۸.۷۵درصد)، دوره آموزشی حضوری (۱۸.۷۵درصد)و  رویدادها و دورهمی‌های تخصصی (۱۷.۸۱درصد) بوده است.

نتایج نظرسنجی در مسابقات کدنویسی مبهم شریف، در برنامه‌ریزی رویدادهای آموزشی و وبینارهای آینده توسن آکادمی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

پلتفرم چندین برای خلق تجربه اشتراک دیدگاه‌ها توسط شرکت توسن ارائه و برای اولین بار با مشارکت بیش از یک‌هزار دانشجو و کارجو در سیزدهمین نمایشگاه کار شریف معرفی شده است. 

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا