انرژی

کاهش زمان خاموشی در دولت سیزدهم

مدیرعامل شرکت توزیع برق لرستان از کاهش زمان خاموشی در دولت سیزدهم خبر داد.

مهران امیری در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: در مدت‌زمان دولت شهید رئیسی انجام تعمیرات گسترده در سطح شبکه و مدت‌زمان خاموشی هر مشترک از ۵.۳۴ دقیقه در شبانه‌روز در پایان سال ۱۳۹۹ به ۳.۰۱ دقیقه در شبانه‌روز در پایان سال ۱۴۰۲ و کاهش ۲.۳۳ دقیقه در شبانه‌روز در طی دو سال کاهش‌یافته است.

همچنین بخوانید

وی خاطرنشان کرد: همچنین در این مدت شروع پروژه بزرگ فجر با موضوع رفع ولتاژ مشترکین با نصب و جابجایی ۱۰۴۱ دستگاه ترانسفورماتور از دهه فجر ۱۴۰۱ که تاکنون ۱۷۵ دستگاه نصب و بیش از ۶۰۰ ترانس از حالت فول باری خارج شده‌اند.

مدیرعامل شرکت توزیع برق لرستان اضافه کرد: نصب ۳۸ سری خازن ۲۰ کیلووات به ظرفیت ۲۲۸۰۰ کیلوار در شبکه فشار متوسط به‌منظور رفع ضعف ولتاژ مشترکین به مبلغ ۱۵ میلیارد ریال نیز در این مدت انجام شده است.

امیری بیان کرد: برگزاری مانورهای منطقه‌ای، استانی و شهرستانی به‌منظور آمادگی جهت مقابله با بحران‌های طبیعی، بازدید، تست و به‌کارگیری مولدهای برق اضطراری ادارات و کارخانه‌ها جهت کمک به شبکه و گذر از پیک بار شبکه و ساماندهی اکیپ‌های عملیاتی در سطح شهرستان‌های استان جهت استفاده در موقع بحران انجام شده است.

وی تهیه و ساخت پرتابه (لانچر) جهت استفاده در مواقع بحران، تهیه و ساخت مونوپل جهت بهبود در ارتباط رادیویی در مواقع بحران، تشکیل انبار مدیریت بحران بروجرد و انبارگردانی انبار مدیریت بحران خرم‌آباد، شرکت در نمایشگاه‌های مختلف شهری، استانی و ملی با هدف ارائه دستاوردهای شرکت توزیع از دیگر اقدامات این مدت برشمرد.

مدیرعامل شرکت توزیع برق لرستان ادامه داد: تأمین برق اضطراری مناسبت‌های دینی و ملی با ارسال اکیپ عملیاتی مجهز به ژنراتورهای برق و اختصاص و توزیع تجهیزات روشنایی معابر بین کلیه مدیریت‌های توزیع برق شهرستان‌ها در ایام محرم نیز انجام شده است.

انتهای پیام

منبع

ایسنا

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا