بانکبانک و بیمه

افتتاح ۲۸۸ واحد مسکن نهضت ملی در گچساران

۲۸۸ واحد مسکن نهضت ملی به نمایندگی از یک هزار و ۳۸۸ واحد با حضور وزیر کشور، استاندار کهگیلویه و بویراحمد و جمعی از مردم و مسئولین در گچساران افتتاح شد.
به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن – هیبنا به نقل از ایسنا، «احمد وحیدی» وزیر کشور روز سه شنبه در مراسم افتتاح یک هزار و ۳۸۸ واحد طرح نهضت ملی مسکن گفت: این طرح از یادگاران رئیس جمهور شهید است و ایشان هر ماه جلسه تشکیل می دادند و آخرین روند طرح نهضت ملی مسکن برای خانه دار شدن مردم را مورد بررسی قرار می دادند و امروز به برکت تلاش‌های شهید آیت الله رئیسی جمعی از مردم این استان صاحب خانه شدند که به آنها تبریک می گویم.

وی افزود: خانه‌های احداثی در طرح نهضت ملی مسکن دارای استاندارد و کیفیت خوبی هستند که از زحمات وزیر راه و شهرسازی، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و استاندار برای به نتیجه رسیدن یک هزار و ۳۸۸ واحد در طرح نهضت ملی مسکن قدردانی می کنم.

وحیدی با بیان اینکه خانه دار شدن مردم در طرح نهضت ملی مسکن همچنان ادامه دارد، اظهارکرد: امروز در گچساران کلنگ ۶۸۰ واحد جدید به زمین زده شد و ساخت این تعداد واحد آغاز می شود.

به گزارش آرمان اقتصادی به نقل از روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، وحیدی بیان کرد: در حال حاضر ۲۲ هزار واحد در قالب طرح نهضت ملی مسکن در این استان در حال احداث است، ضمن اینکه در دولت سیزدهم بیش از ۲ هزار واحد احداث و تحویل متقاضیان شده است.

۱۱۲۵۲۰۰۰۶/۱۹/۲۰۲۴ ۱۲:۰۱:۰۴ PMhttp://hibna.ir/media//Image/2024/06/202406107985076479_Orig.jpghttp://hibna.ir/media//Image/2024/06/202406107985076479_Thum.jpg

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا