بانکبانک و بیمه

بررسی پیشرفت فیزیکی پروژه‌های نهضت ملی مسکن شهر جدید بهارستان

یکصد و بیست و ششمین جلسه شورای مسکن استان اصفهان علاوه بر بررسی روند اجرای طرح‌های حمایتی مسکن شهرستان نطنز، به وضعیت پیشرفت فیزیکی پروژه‌های نهضت ملی مسکن شهر جدید بهارستان نسبت به برنامه زمان‌بندی این پروژه‌ها پرداخت.
به گزارش آرمان اقتصادی از پایگاه خبری بانک مسکن- هیبنا به نقل از وزارت راه و شهرسازی از استان اصفهان؛ یک‌صد و بیست و ششمین جلسه شورای مسکن استان به ریاست سید رضا مرتضوی استاندار اصفهان و با حضور علیرضا قاری قرآن مدیرکل راه و شهرسازی استان و دیگر مدیران دستگاه‌های اجرایی عضو این شورا برگزاری شد.

در این نشست ۳ دستور کار مورد بررسی قرار گرفت و ضمن ارائه گزارشی از سوی شرکت عمران شهر جدید بهارستان در خصوص وضعیت پیشرفت طرح نهضت ملی مسکن، نمایندگان اداره کل راه و شهرسازی استان گزارشی پیرامون مصوبات شورای مسکن در سال ۱۴۰۲ ارائه کردند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان در حاشیه این جلسه پیرامون مباحث مطرح شده اظهار کرد: در این نشست وضعیت پیشرفت فیزیکی پروژه‌های نهضت ملی مسکن شهر جدید بهارستان نسبت به برنامه زمان‌بندی این پروژه‌ها و میزان انحراف از برنامه به‌صورت ریزبینانه مورد بررسی قرار گرفت و با هم‌فکری اعضا جهت رفع موانع موجود تصمیم‌گیری شد.

قاری قرآن ادامه داد: در این جلسه گزارشی از وضعیت اجرای طرح‌های حمایتی مسکن شهرستان نطنز ارائه شد که بر اساس این گزارش‌ها در طرح نهضت ملی مسکن این شهرستان بیش از ۴ هزار و ۷۰۰ نفر اقدام به ثبت نام کردند و از این تعداد در حال حاضر بالغ بر ۱ هزار و ۱۰۰ متقاضی تایید نهایی شدند.

وی با بیان اینکه طرح نهضت ملی مسکن در شهر نطنز به صورت بنیاد ساخت، در بادرود به صورت گروه ساخت و در خالدآباد و طرقرود به صورت ویلائی در حال اجرا است، گفت: تا کنون برای بیش از ۱ هزار و ۱۰۰ نفر زمین تامین شده است و تا کنون بالغ بر ۹۰۰ متقاضی به پروژه‌ها تخصیص یافته‌اند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان بیان کرد: برای طرح جوانی جمعیت و ۴ فرزند زیر ۲۰ سال در شهرستان نطنز بیش از ۲۹۰ نفر ثبت نام کردند که افزون بر ۱۶۰ متقاضی تایید نهایی شده و تا کنون برای بالغ بر ۱۴۰ خانوار تخصیص زمین انجام شده است.

در این جلسه به‌صورت کلی وضعیت اجرای مصوبات شورای مسکن استان اصفهان در سال ۱۴۰۲ بررسی شد.

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا