پرداخت الکترونیککسب و کار

قبض هاتو با دیجی‌پی پرداخت کن

 

آیا دوست دارید با یک روش سریع و آسان برای پرداخت قبض موبایل و سایر قبوض آشنا شوید؟ ما می‌دانیم که پرداخت قبض‌ یکی از کارهای زمانبر و ضروری برای استفاده از خدمات آب، برق، گاز و تلفن است. قبض‌ها اگر به موقع پرداخت نشوند، جریمه و یا انفصال از خدمات را به دنبال دارند. البته این را هم به خوبی می‌دانیم که روش‌های پرداخت قبوض، نسبت به گذشته بسیار سریع‌تر و آسان‌تر شده است. اما می‌خواهیم پا را از این هم فراتر بگذاریم و بهترین و سریع‌ترین روش‌های ممکن برای پرداخت قبض‌ها را به شما معرفی کنیم. روشی که ما برای معرفی در نظر گرفته‌ایم، پرداخت با دیجی‌پی است که به روش‌های مختلف انجام می‌شود.

روش پرداخت قبوض با دیجی‌پی

دیجی‌پی به دلیل امکانات خاص و فوق‌العاده خود، یکی از بهترین و سریع‌ترین روش‌های پرداخت قبوض است. روش پرداخت قبوض با دیجی‌پی بسیار آسان است. بر این اساس هنگامی که نیاز به پرداخت قبض آب، برق یا گاز خود دارید، می‌توانید از شناسه قبض یا کد اشتراکی که در قبض خود درج شده است استفاده کنید. این شماره شناسایی منحصر به فرد کمک می‌کند تا پرداخت شما به درستی انجام شود. اما چگونه می‌توان به دیجی‌پی دسترسی داشت؟

دسترسی به دیجی‌پی: اپلیکیشن یا سایت؟

برای پرداخت قبض با دیجی‌پی، می‌توانید از سایت یا اپلیکیشن دیجی‌پی استفاده کنید. اپلیکیشن بهتر است یا سایت؟ هردو – جواب ما این است که تفاوتی بین سایت و اپلیکیشن وجود ندارد و عملکرد هر دو ابزار یکسان است. هر چند اگر اپلیکیشن را نصب کنید، دسترسی شما آسان‌تر خواهد بود. با این حال بعد از نصب اپلیکیشن، باید حساب کاربری ایجاد کنید. (در روش کار با سایت نیز باید حساب کاربری داشته باشید) بعد از آن باید وارد اپلیکیشن شوید و روی گزینه پرداخت قبض کلیک کنید. برای پرداخت باید شناسه قبض را وارد کنید و با اتصال به درگاه بانکی، عملیات پرداخت را انجام دهید.

پرداخت راحت قبوض با اسکن بارکد

اگر به دنبال روش پرداخت آسان‌تر هستید، می‌توانید با اسکن بارکد نیز عملیات پرداخت را انجام دهید. برای این کار می‌توانید از اسکن بارکد استفاده کنید و به بدون ورود دستی شناسه قبض، به درگاه بانکی متصل شوید. استفاده از اسکن بارکد در مواقعی که به شناسه قبض دسترسی ندارید نیز بسیار مفید و کاربردی است.

روش پرداخت با کیف پول دیجی‌پی

اپلیکیشن دیجی‌پی دارای گزینه‌ای به نام کیف پول است. کیف پول دیجی‌پی، حکم کارت یا حساب بانکی را دارد. یعنی می‌توانید با انتقال پول به کیف پول یا اصطلاحا شارژ آن، پرداخت‌های خود را انجام دهید. یکی از مزیت‌های خوب استفاده از کیف پول، عدم نیاز به اطلاعات بانکی از جمله رمز دوم است. یعنی اگر بخواهید پرداخت قبض خود را با کیف پول انجام دهید، دیگر نیاز به رمز دوم نیست. قاعدتا این روش، بسیار سریع و امن است. برای استفاده از کیف پول، بعد از شارژ آن کافیست به جای پرداخت با درگاه بانکی، گزینه کیف پول را انتخاب کنید.

مزایای پرداخت قبض با دیجی‌پی

پرداخت قبوض با دیجی‌پی می‌تواند مزایای زیادی را برای شما به همراه داشته باشد. برخی از این مزایا عبارتند از:

سازماندهی بر اساس تاریخ و طبقه بندی

با برنامه دیجی‌پی می‌توانید تمام صورتحساب‌های خود را بر اساس فیلتر تاریخ بایگانی و سازماندهی کنید. این ویژگی به شما کمک می‌کند تا در صورت نیاز بتوانید به صورتحساب‌های خاص خود به راحتی دسترسی داشته باشید. علاوه بر این، می‌توانید برای سازماندهی بهتر، قبض‌ها را بر اساس نام، تاریخ یا هر اطلاعاتی که خودتان دوست دارید، دسته‌بندی کنید. استفاده از این مزیت،، نیاز به وارد کردن مجدد جزئیات در هر بار پرداخت قبض را از بین می‌برد و در وقت شما صرفه‌جویی می‌کند.

استعلام رایگان صورتحساب

با اپلیکیشن دیجی‌پی قبل از پرداخت، می‌توانید مبلغ قبض را به صورت رایگان بررسی کنید. این ویژگی به شما کمک می‌کند تا صحت صورت‌حساب خود را تایید کنید و مطمئن شوید که مبلغ صحیح را پرداخت می‌کنید. این مزیت، همچنین از بروز هرگونه خطا یا مغایرت احتمالی در پرداخت‌ها جلوگیری می‌‌کند.

سرعت و سهولت پرداخت قبض

پرداخت با اپلیکیشن دیجی‌پی بدان معناست که شما می‌توانید بدون نیاز به مراجعه فیزیکی به مراکز پرداخت، صورتحساب خود را به سرعت پرداخت کنید. بنابراین تمام پرداخت‌های شما در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام می‌شود و راحتی و صرفه جویی در وقت و تلاش شما فراهم می‌گردد.

اطلاع رسانی صورتحساب از طریق اپلیکیشن دیجی‌پی

پس از نصب اپلیکیشن دیجی‌پی، هر زمان که صورتحساب جدیدی وارد شود، پیامی دریافت خواهید کرد. این ویژگی مفید تضمین می‌کند که شما به سرعت از پرداخت‌های آتی مطلع شوید و بتوانید امور مالی خود را سازماندهی کنید. بدین ترتیب، موضوع از دست دادن مهلت‌های پرداختی مهم نیز به طور کامل از بین می‌رود.

تدابیر امنیتی بالا

دیجی‌پی، امنیت بالایی دارد. به خصوص استفاده از کیف پول که دسترسی به رمز دوم را غیر الزامی می‌کند و حفاظت از اطلاعات شخصی شما را تضمین می‌کند. رمز دوم پویا یک لایه امنیتی اضافی برای جلوگیری از دسترسی‌های غیرمجاز یا عملیات کلاهبرداری است و خیال شما را از بابت حفظ اطلاعات شخصی راحت می‌کند.

دسترسی به خدمات مختلف

به غیر از پرداخت قبض، با دیجی‌پی می‌توانید به مجموعه‌ای از خدمات مانند پرداخت کرایه تاکسی، خرید بیمه موبایل، خرید شارژ، خرید بسته‌های اینترنتی، خرید اعتباری، خرید اقساطی و سایر تراکنش‌های مالی و پرداختی دسترسی داشته باشید. این ویژگی باعث می‌شود تا شما به راحتی امور مختلف مالی خود را مدیریت کنید و از یک پلتفرم کامل برای نیازهای مختلف پرداختی استفاده کنید.

منبع
این مطلب رپورتاژ آگهی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا