صنعت، معدن، تجارت

رییس‌جمهور بعدی باید مانند شهید رییسی دغدغه مردم را دنبال کند

حداد عادل با اشاره به انتخابات دوره چهاردهم ریاست جمهوری گفت: امیدواریم در انتخابات پیش رو کسی منتخب شود که دغدغه مردم را مانند شهید رئیسی داشته باشد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، غلامعلی حداد عادل رئیس فرهنگستان زبان و ادب فارسی امروز در آئین گرامیداشت روز ملی اصناف اظهار کرد: سر پیوند اصناف با انقلاب اسلامی دیانت آنهاست؛ اصناف در جنگ اقتصادی نقش خوبی ایفا کرده‌اند و سامان داشتن اصناف منجر به ساماندهی جامعه می‌شود.

وی با بیان اینکه رمز پیوند و همبستگی اصناف با انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی دیانت و مسلمانی است، تصریح کرد: سامان داشتن بهتر اصناف به معنی سامان داشتن بهتر جامعه است. زندگی مردم با سامان داشتن اصناف بهتر می‌شود و هرچه مشکلات اصناف کمتر باشد مردم رضایت بیشتری در جامعه خواهند داشت و در اقتصاد خرد و کلان تأثیر دارند.

رئیس فرهنگستان زبان و ادب فارسی ادامه داد: اصلاحیه قانون نظام صنفی در مجلس یازدهم تصویب شد و امیدواریم منظور اصناف را برآورده کند.

حداد عادل تصریح کرد: جمعه هشتم تیرماه فرصت و آزمون دیگری در عرصه ملی پیش رو داریم که آن نیز انتخابات است امیدواریم حضور شکوهمندانه مردم و اصناف را در این ارتباط داشته باشیم.

وی گفت: امیدواریم که در نتیجه انتخابات کسی منتخب شود که دغدغه مردم را مانند شهید رئیسی داشته باشد تا کشور در فضایی بدون تنش به کار خود ادامه دهد و به مردم در مناطق محروم بیشتر خدمت کند.

منبع

مهر

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا