انرژی

جمع‌آوری گازهای مشعل در دولت سیزدهم ۱۰ برابر دولت‌های گذشته است

سخنگوی دولت گفت: جمع‌آوری گازهای مشعل در دولت سیزدهم رسد بالایی داشت، به‌طوری که ۱۰ برابر دولت‌های گذشته در این حوزه گام برداشته شد.

به گزارش آرمان اقتصادی، علی بهادری‌جهرمی امروز در نشست خبری مشترک با وزیر نفت و رئیس سازمان حفاظت محیط‌زیست با بیان اینکه وزارت نفت در دولت سیزدهم مجموعه‌ای نوآور بوده است، اظهار کرد: در این دولت ایده‌های تازه‌ای از سوی وزارت نفت مشاهده شد. فعال‌سازی پالایشگاه‌های فراسرزمینی نیز یکی از همین ایده‌های نوآورانه بود که برای نخستین بار اجرایی شد.

وی با بیان اینکه امروز وزارت نفت نه‌تنها در بخش اقتصادی فعالیت‌های بسیاری انجام داده، بلکه در زمینه‌های مسئولیت‌ اجتماعی، فرهنگی و ورزشی یادآور تلاش‌های وزارت نفت، کارهای ماندگاری انجام داده است، گفت: جمع‌آوری گازهای مشعل اقدام بسیار خوبی بود که در حوزه محیط زیست نیز تاثیر زیادی داشت. همچنین وزارت نفت در موضوع حمایت از جوانان، نخبگان و شرکت‌های دانش‌بنیان کارهای بسیاری انجام داده که بارها از سوی معاونت علمی و فناوری رئیس‌جمهوری مورد قدردانی قرار گرفته است.

به گفته وی، در همین دولت طرح توسعه فاز ۱۱ پارس جنوبی را داشتیم که بیش از ۱۰ سال معطل شرق و غرب مانده بود و با توانمندی نیروها و متخصصان داخلی به بهره‌برداری رسید.

انتهای پیام

منبع

ایسنا

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا