ارتباطات و فناوري اطلاعاتامور زیربنایی

آمادگی ۱۰۰ درصدی مخابرات برای انتخابات ریاست جمهوری

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با اشاره به اینکه تمام بخشداری ها و فرمانداری های استان را به فیبر نوری مجهز کردیم، گفت: ۱۰۰ درصد برای انتخابات ریاست جمهوری آمادگی لازم را داریم.

مجید سلطانی در گفت‌و گو با ایسنا با تبریک عید غدیر، اظهار کرد: گرچه وضعیت استانها هر هفته براساس شاخص های تعیین شده مورد رصد و بررسی قرار می گیرند اما هدف عمده از بازدیدهای استانی مشاهده حضوری عملکرد و فعالیت استانها و همچنین بیان مشکلات موجود توسط مدیران استانی و بحث و بررسی در راستای رفع این مشکلات است.

وی افزود: تمام تلاش ما این است که در قبال این سفرها تصمیم گیری سریع تر و اقدامات لازم اجرایی شود تا استان ها مسیر توسعه و پیشرفت را طی کنند.

وی از عملکرد مثبت سه سال اخیر مدیر مخابرات منطقه مازندران قدردانی کرد و گفت: مخابرات منطقه مازندران در سال ۱۴۰۲ دوران طلایی را طی کرده است و از نظر توسعه ارتباطات سیار و ثابت از لحاظ شاخص های تعیین شده نسبت به میانگین کشوری رتبه بالاتری دارد.

وی با اشاره به اینکه مازندران در اجرای طرح نهضت جهادی توسعه فیبر نوری و طرح نجما جزو پیشگامان این طرح در کشور محسوب می شود، یادآور شد: مازندران برنامه مدون توسعه در پیشبرد اهداف دارد.

سلطانی تصریح کرد: مازندران در حوزه پوشش دهی خانوارها، مراکز صنعتی، کسب و کارها وسازمان دولتی از ۲۰ هزار پورت به بیش از ۱۰۰ هزار پورت رسید که امیدواریم با استمرار این طرح تا پایان سال ۱۴۰۳ به ۱۶۰ هزار پورت برسانیم که تحول بزرگی در حوزه فیبر نوری است..

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران از افتتاح پروژه های مختلف در مازندران خبر داد و افزود: مازندران در حوزه توسعه فیبر نوری شهری موفق عمل کرده است و در بخش روستایی نیز ۱۴۰۰ کیلومتر توسعه فیبر نوری داشته است.

سلطانی با اعلام این خبر که مازندران در حوزه توسعه فیبر نوری روستایی جزو استان های برتر کشور است گفت: با توسعه فیبر نوری شاهد افزایش سطح پوشش سیار در استان خواهیم بود.

وی از پوشش مخابراتی  ۹۸ درصدی در مازندران خبر داد و تصریح کرد: همچنین شاهد توسعه سایت های روستایی و شهری شبکه سیار همراه اول هستیم  که بیش از ۷۰۰ سایت فنآوری های مختلف توسعه داشته است که برخی سایت ها جدید احداث شده و برخی تغییر تکنولوژی داده وبرخی نیاز داشتن تا دکل آنها برای پوشش دهی بهتر، افزایش یابد.

وی ادامه داد: استان مازندران در حوزه پوشش دهی ۱۰۰ درصدی محل ها و صندوق های اخذ رای در انتخابات مجلس شورای اسلامی موفقیت قابل قبولی داشته است که نشان می دهد آمادگی لازم را برای انتخابات ریاست جمهوری پیش رو دارد.

وی افزود: اقدامات خوبی در استان مازندران برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری پیش رو انجام شده است که در صورت نیاز به پایداری بیشتر برای ایجاد امنیت و پوشش دهی بهتر آماده باشند.

سلطانی با اشاره به اینکه تمام بخشداری ها و فرمانداری های استان را به فیبر نوری مجهز کردیم، یادآور شد: ۱۰۰ درصد برای انتخابات ریاست جمهوری آمادگی لازم را داریم.

مدیرعامل شرکت مخابرات مازندران با اشاره به اینکه برنامه‌های خوبی برای آینده استان بخصوص در سال ۱۴۰۳ داریم، گفت: توسعه و تحول در زیرساخت‌های ارتباطی و فناوری اطلاعات بدون وقفه در استان ادامه دارد.

وی تصریح کرد: طرح‌های خوبی در استان داریم و مصوبات خوبی در هیئت مدیره مخابرات برای همه استان‌ها مخصوصاً استان مازندران انجام شده است و شاهد رشد انفجاری در سال ۱۴۰۳ با توجه به زیرساخت‌های که قبلاً توسعه دادیم، هستیم.

وی افزود: طبق آخرین آمار اعلام شده ۴۵ سایت در مازندران، پنج بخش سیار توسط شرکت همراه اول راه اندازی شده است و این رشد ادامه دارد زیرا نیازها و درخواست های مردم افزایش پیدا می‌کند و باید خود را با نیازها و درخواست های مردم هماهنگ کنیم.

سلطانی تصریح کرد: باید خدمات با قیمت ها تناسب داشته باشد و ما در شرکت مخابرات ایران پایدارترین و ارزان‌ترین سرویس‌ها را داریم، در مازندران سرویس های بسیار پرسرعت ولی ارزان قیمت با ارائه مودم و کابل کشی رایگان داریم و خدمات یک ساله با حجم گیگ مناسب به مبلغ یک میلیون و ۹۰۰ هزار تومان را در اختیار مشترکین قرار می دهیم.

انتهای پیام

منبع

ایسنا

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا