بانکبانک و بیمه

تأمین زمین مورد نیاز اجرای طرح‌های حمایتی مسکن در شهرهای اقماری شهرستان کاشان

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان کاشان گفت: در اجرای طرح‌های حمایتی مسکن در شهرهای اقماری شهرستان کاشان (۶ شهر)، زمین مورد نیاز تأمین شده است.
به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی از پایگاه خبری بانک مسکن- هیبنا به نقل از وزارت راه و شهرسازی از استان اصفهان؛ مجتبی آراسته رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان کاشان اظهار کرد: در شهرهای اقماری قمصر، نیاسر، برزک، مشکات، جوشقان قالی و کامو و چوگان، ۲۱ هکتار از اراضی دولتی برای اجرای طرح‌های نهضت ملی مسکن و طرح جوانی جمعیت الحاق شده و کمبود زمین نداریم.
وی افزود: پس از تفکیک زمین در شهرهای اقماری شهرستان کاشان، در ۲ فاز، آماده سازی زمین و اخذ پروانه ساخت برای احداث پروژه های انفرادی و گروهی انجام شده است.
رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان کاشان خاطر نشان کرد: در شهر قمصر، پروژه ۱۲۰ واحدی با پیشرفت فیزیکی ۲۵ درصد در حال احداث است.
وی با بیان اینکه بیش از ۲۹ هزار نفر در شهرستان کاشان برای طرح نهضت ملی مسکن اقدام به ثبت نام کردند، گفت: در این شهرستان، حدود ۱۲ هزار نفر واجد شرایط طرح نهضت ملی مسکن و هزار و ۵۰۰ متقاضی واجد شرایط طرح جوانی جمعیت هستند.
شهرستان کاشان با جمعیت افزون بر ۳۶۴ هزار نفر در فاصله حدود ۲۰۰ کیلومتری شمال اصفهان قرار دارد و بیست و هشتمین شهر پرجمعیت ایران و دومین شهر پرجمعیت اصفهان پس از مرکز این استان محسوب می‌شود.

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا