انرژی

لایروبی ‌حوضچه‌های‌ ذخیره آب شعیبیه شوشتر/ بهبود کیفیت آب بیش از ۲۲ روستا

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان گفت: با انجام عملیات لایروبی و گندزدایی مخازن آب روستاهای مختلف بخش شعیبیه، کیفیت آب شرب بیش از ۲۲ روستای تحت پوشش شوشتر بهبود یافت.

صابر علیدادی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: با اقدامات و تلاش کارکنان حوزه معاونت بهره‌برداری آبفا شوشتر و آبفای شهر گوریه، پس از یک سال مخازن تاسیسات روستای شعیب نبی، روستای ام ثوره، روستای سری  و روستای چویس شستشو، لایروبی و گندزدایی شدند.

وی با اشاره به اینکه لایروبی مخازن ذخیره نقش مهمی در کیفیت آب شرب دارد، افزود: در این عملیات که به صورت جداگانه انجام شد ۲۲ روستا با جمعیت بیش از ۸ هزار و ۱۷۰ نفر از آب شرب با کیفیت‌تری بهره‌مند شدند.

علیدادی ادامه داد: در این عملیات، اکیپ عملیاتی اداره نسبت به شستشو و لایروبی تاسیسات روستای شعیب نبی با ۷ روستای تحت پوشش، تاسیسات ام ثوره با یک روستای تحت پوشش، تاسیسات روستای سری با ۵ روستای تحت پوشش و تاسیسات روستای چویس با ۹ روستای تحت پوشش آبرسانی اقدام کردند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان در خصوص مشخصات مخازن لایروبی شده گفت: حوضچه تاسیسات شعیب نبی و چویس از نوع بتنی با ظرفیت ۷۰۰ متر مکعب، ام ثوره بتنی با ظرفیت ۲۰۰ متر مکعب و سری نیز بتنی با ظرفیت ۴۰۰ متر مکعب است که پس از لایروبی، عملیات کلرزنی در شبکه توسط واحد کیفی مطابق با استانداردهای لازم صورت می‌گیرد.

انتهای پیام

منبع

ایسنا

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا