بورسبورس اوراق

فراخوان مناقصه عمومی سازمان بورس و اوراق بهادار

مناقصه ۱۴۰۳۰۲ عمومی سازمان بورس و اوراق بهادار برگزار می‌شود.

مناقصه

به گزارش پایگاه خبری بازار سرمایه ایران(سنا)، مناقصه ۱۴۰۳۰۲ با موضوع بازدید فنی، سرویس و نگهداری، تعمیرات، راهبری و پشتیبانی کلیه تأسیسات مکانیکال، الکتریکال و ابنیه، منصوبات و تجهیزات ساختمان‌های ملاصدرا و حافظ برگزار می‌شود.

در متن آگهی این مناقصه آمده است، تأمین‌کنندگان دارای توانمندی در این زمینه می‌توانند از تاریخ انتشار آگهی حداکثر تا پایان وقت اداری روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۴/۲۰ همه روزه از ساعت ۸ صبح لغایت ۱۵(به غیر از روزهای پنجشنبه و جمعه) با دردست داشتن معرفی نامه جهت دریافت اسناد مناقصه به دبیرخانه سازمان به آدرس تهران، خیابان شهید مطهری تقاطع خیابان قائم مقام فراهانی، ساختمان سازمان بورس و اوراق بهادار مراجعه کنند.

همچنین، مهلت دریافت پیشنهادها پایان روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۵/۱۰ساعت ۱۵:۰۰ است. زمان بازگشایی پاکات الف و ب روز شنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۵/۱۳ ساعت ۱۴:۰۰ است.

شایان‌ذکر است؛ داشتن حداقل صلاحیت در پایه سه (۳) رشته تأسیسات و تجهیزات از سازمان برنامه و بودجه کشور و گواهینامه صلاحیت ایمنی از اداره کار و امور اجتماعی در زمینه تعمیر و نگهداری ساختمان، امور بهره‌برداری تأسیسات، ماشین‌آلات و خدمات عمومی با تاریخ معتبر الزامی است.

بر اساس آگهی این مناقصه، میزان تضمین شرکت در مناقصه معادل سه میلیارد ریال (۳.۰۰۰،۰۰۰،۰۰۰ ریال) بصورت ضمانت‌نامه بانکی معتبر و یا واریز نقدی به حساب سازمان بورس و اوراق بهادار است. به پیشنهادهای ناقص و فاقد تضمین شرکت در مناقصه ترتیب اثر داده نخواهد شد.

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا