بورسفرابورس

ضرورت تقویت بازار ثانویه بورس

مهدی طغیانی، نماینده مجلس دوازدهم گفت: ایجاد بازار اولیه مطلوب برای تامین مالی نیازمند چشم‌انداز روشن در بازار ثانویه است. 

همچنین بخوانید
مهدی طغیانی

به گزارش پایگاه خبری بازار سرمایه ایران (سنا) به نقل از خانه ملت، مهدی طغیانی با اشاره به راهکارهای لازم برای رفع مشکلات بازار سرمایه گفت: ایجاد بازار اولیه مطلوب برای تامین مالی نیازمند چشم انداز روشن در بازار ثانویه است.

این نماینده مجلس با اشاره به دو مسئله معطوف به بازار ثانویه تاکید کرد: قطعا تصمیماتی که در مجلس، دولت و حاکمیت درباره این بازار گرفته می‌شود بر سودآوری شرکت‌ها موثر است و در مقابل بی‌ثباتی در سیاستگذاری‌ها نیز بر این بازار تاثیرگذار خواهد بود.

طغیانی، انتظارات از اقتصاد را به عنوان دومین مسئله مهم در بازار ثانویه ذکر کرد و افزود: این موضوع باعث هدایت سرمایه‌ها به داخل کشور شده و با ورود آن به بازار سرمایه، سبب رونق بورس می‌شود.

این نماینده مجلس با بیان این که دولت آینده باید چشم انداز مثبتی از اقتصاد ارائه دهد، بیان کرد: سیاست‌گذاری و اظهاراتی که دولت آینده در رابطه با مسائل اقتصادی مطرح می‌کند، قطعا باعث دلگرمی عوامل اقتصادی شده و به خودی به خود بر بازار سرمایه اثرگذار خواهد بود.

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا