بانکبانک و بیمه

ساخت ۵ بیمارستان با ظرفیت ۹۷۱ تخت در دولت سیزدهم

مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی از ساخت ۵ بیمارستان با ظرفیت ۹۷۱ تخت در دولت سیزدهم خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن – هیبنا به نقل از وزارت راه و شهرسازی، علی نبیان، مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی، در نشست خبری عملکرد وزارت راه و شهرسازی در دولت سیزدهم در حوزه مسکن، گفت: سازمان مجری، به عنوان بازوی اجرایی دولت پروژه‌های ساختمانی مربوط به دولت و مردم را اجرا می‌کند که از مهم‌ترین این پروژه‌ها می‌توان به ساخت ۵ بیمارستان در دولت سیزدهم با ظرفیت ۹۷۱ تخت اشاره کرد که تحویل وزارت بهداشت و درمان شده است.

وی افزود: علاوه بر این وظیفه اجرای پروژه‌های دیگر نیز بر عهده سازمان مجری بود که از میان آن‌ها می‌توان به ۷ بلوک مسکونی برای نمایندگان مجلس شورای اسلامی و ساخت خانه سازمانی پزشکان برای وزارت بهداشت اشاره کرد.

نبیان ادامه داد: همچنین فاز یک ورزشگاه شهرستان بناب در سال گذشته تحویل داده شد و پروژه ورزشگاه خرم آباد نیز در مراحل نهایی قرار دارد.

وی در خصوص برنامه‌های سال ۱۴۰۳ این سازمان نیز توضیح داد: فاز دوم ضلع شرقی حرم مطهر حضرت معصومه تا پایان سال تکمیل خواهد شد.

مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی گفت: بیمارستان ۲۰۰ تختی کرج به نام سیدالشهدا، بیمارستان ۱۶۰ تختی بوشهر، بیمارستان رشت که پیشرفت بالای ۸۸ درصد را دارد، بیمارستان ساری که تا ۴ ماه آینده به اتمام می‌رسد، بیمارستان تالش و بیمارستان لنگرود از دیگر پروژه‌های مربوط به سال ۱۴۰۳ است.

این خبر در حال تکمیل است…

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا