بورسبورس اوراق

کاندیداها از طرح مباحث التهاب آفرین در بورس پرهیز کنند


نایب رییس کمیسیون اقتصادی مجلس تاکید کرد که تلاش کاندیداها پرهیز از ایجاد التهاب در بازار بورس و حفاظت از سرمایه‌های مردم باشد.

جعفر قادری در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم اظهار کرد: موضوع مهم در رقابت های انتخاباتی و مناظره ها این است که نامزدها از طرح صحبت‌هایی که باعث التهاب در بازار اقتصادی کشور می‌شود، اجتناب کنند نه اینکه بدون فکری متحد و منسجم به طرح دیدگاه‌های خود بپردازند.

وی افزود: باید صحبت و نگاه کاندیداها مبتنی بر ایجاد امید در کشور باشد لذا ارائه طرح و برنامه های آن ها نیز به سمت ایجاد اعتماد در بازار و  و رسیدن به ثبات رفته تا نگرانی در جامعه به وجود نیاورد.

این نماینده مجلس تاکید کرد: باید کاندیداها از طرح موضوعاتی که باعث التهاب در بازار و نگرانی مردم می‌شود، دوری کنند چون نتیجه آن ریزش شاخص ها است.

قادری با تاکید بر اینکه کاندیداها باید از طرح مطالب نپخته دوری کنند، افزود: قطعا باید مشاوران آن ها کمک کرده تا نامزدها اظهارات حساب شده و کارشناسی شده مطرح کنند و این طور نباشد که فی البداهه چیزی به ذهنشان رسیده را بیان کنند که نتیجه ای جز التهاب آفرینی در بازار ندارد.

وی در پایان و جمع بندی گفت: قطعا نباید بازار سرمایه ابزار رقابت های انتخاباتی شود و به جای آن باید در مقطع فعلی اهتمام همه به خصوص کاندیداها حفاظت از بورس باشد..

انتهای پیام/

 

منبع

تسنیم

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا