ارتباطات و فناوري اطلاعاتامور زیربنایی

پایداری شبکه ارتباطی بالای ۹۸ درصد در کشور

مدیرعامل شرکت مخابرات کشور از پایداری شبکه مخابرات طی امروز خبر داد.

مجید سلطانی امروز جمعه (۱۵ تیر) در نشست با استاندارکردستان و مدیرعامل شرکت مخابرات کردستان که با حضور جمعی از مدیران و به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، با اعلام اینکه همه استان‌ها از پایداری شبکه ارتباطی بالای ۹۸ درصد برخوردار هستند و این مهم در برخی از استان‌ها بالای ۱۰۰درصد است، اظهار کرد: این ارتباط مستمر و پایدار حاصل تلاش همکاران ما در سطح کشور است.

مدیرعامل شرکت مخابرات کشور با بیان اینکه در سراسر کشور پروژه‌های زیرساختی و توسعه ای در دست اقدام است، تصریح کرد: امیدواریم در کل کشور به ویژه در استان کردستان با انجام این اقدامات زیرساختی و توسعه‌ای خلاءهای موجود در حوزه ارتباطات سیار و ثابت را کاملا برطرف سازیم.

سلطانی گفت: خوشبختانه همدلی و همکاری که بین مسئولان استان کردستان وجود دارد بستر را برای تحولات بسیار خوب در حوزه ارتباطات فراهم کرده است.

وی اضافه کرد: کردستان در این حوزه تخصصی استانی پیشرو است و امیدواریم بتوانیم در آینده با توجه بیشتر به این استان زمینه را برای رشد و توسعه هرچه بیشتر شبکه ارتباطی در این استان فراهم بیاوریم.

هیچ گونه مشکل ارتباطی در کردستان وجود نداشت 

 اسماعیل زارعی‌کوشا، در ادامه این جلسه اظهار کرد: در فرآیند انتخابات ریاست جمهوری، امروز تاکنون هیچ‌گونه مشکل ارتباطی و مخابراتی در سطح استان کردستان مشاهده نشده است.

وی افزود: هفته گذشته نیز مشکل ارتباطی در سطح استان وجود نداشت که جای تقدیر دارد.

استاندار کردستان خاطرنشان کرد: امیدواریم این روند خوب در استان تداوم یابد و ما فرآیند انتخابات را به بهترین نحوه در استان به اتمام برسانیم.

۸۰ اکیپ مخابرات در امر انتخابات مشغول به فعالیت هستند

آزاد حکمت، مدیر مخابرات منطقه کردستان نیز در این جلسه تاکید کرد: ۸۰ اکیپ مخابرات استان کردستان در بخش‌های مختلف امروز در امر برگزاری انتخابات ریاست جمهوری مشغول به فعالیت هستند.

وی اضافه کرد: امروز تاکنون هیچ‌گونه مشکل ارتباطی در سطح استان وجود نداشته و وضعیت شبکه در استان پایدار بوده است.

مدیر مخابرات منطقه کردستان تصریح کرد: شهرستان‌های استان نیز به خوبی پای کار بوده و به صورت شبانه روزی مشغول به فعالیت هستند.

انتهای پیام 

منبع

ایسنا

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا